הטיפ הכי חשוב בבניית הקורס הדיגיטלי שלך

תוכן עניינים

כאשר אתם יוצרים קורס אינטרנטי, יש לכם שתי אפשרויות לשחרר את התכנים שלו ללקוחות:

  1. “לטפטף” את השיעורים – נניח שיש לכם קורס עם 6 שיעורים, אתם “משחררים” אותם בהפרש של שבוע אחד מהשני.

  2. לתת ללקוחות שלכם את כל השיעורים בבת אחת.

דמיינו את זה למסעדה. האם לקבל את המנות אחת אחת? או את כולן ביחד? אני אומר מראש – התשובה שלי עומדת להפתיע אתכם!

ישנם יתרונות מסוימים לכל אחת מהאפשרויות (וישנם אפילו אנשים שהם “מטפטפים” נלהבים, כי זו הנורמה המוכרת), אבל אני ממליץ לכם כך: תנו ללקוחות שלכם את כל תכני הקורס בבת אחת!

ואתם בטח שואלים את עצמכם (ואותי) "למה שניתן את כל התוכן בבת אחת?"

  1. אם אתם נותנים את התוכן שלכם בהדרגה, אנשים עלולים למצוא את עצמם נגררים מאחור…ולהרגיש שהם מפספסים. זו לא הרגשה כיפית. ויותר מזה, אנשים שמרגישים שהם מפספסים משהו, נוטים גם לוותר, וזה לא דבר טוב עבורכם.

  2. אנחנו נמצאים בתרבות ה-VOD. אנשים רוצים את הכל. אנשים רוצים את הכל עכשיו. סבלנות? למי יש זמן לזה? 🙂

  3. כאשר אתם נותנים את הכל בבת אחת, אתם נותנים ללקוחות שלכם אפשרות לבחור איך הם רוצים לגשת לתוכן. כלומר, הם יכולים ללמוד שיעור אחד כל שבוע, או ללמוד את כל הקורס בלילה אחד ואז ללכת וליישם. אתם לא מחליטים עבורם, ולכן אתם בעצם פונים למגוון שיטות למידה ויישום.

  4. הלקוחות שלכם יאהבו אתכם יותר והערך שלכם בעיניהם יגדל. אין דבר יותר מעצבן מאשר לחכות ששיעורים יהיו זמינים לצפיה. אין דבר יותר מעולה מאשר לקבל את כל השיעורים בבת אחת. תחשבו על יום הולדת…ועל כל המתנות שמחכות לכם…

  5. זה גם עלול להפוך לכאב ראש במשך הזמן, אם יש לכם, למשל, קבוצת פייסבוק שתומכת בקורס ואתם מריצים קמפיינים שונים (פירסום, השקה וכו’), מה שעלול לגרום למצב שחלק מהאנשים רק התחילו את הקורס, אחרים נמצאים כבר בשיעורים מתקדמים. זה יגרום לבלבול אצל הלקוחות שלכם.

בשורה התחתונה, תנו להם את הכל…תנו להם את הכל עכשיו. הלקוחות (וגם העסק) שלכם יודו לכם על כך.

אה, ואם אתם שואלים את עצמכם מה בנוגע לאחריות וביטולי הרשמות, אז מדיניות הביטולים באתר המועדון אומרת שהלקוח יכול לבטל הרשמה ולקבל זיכוי, אך ורק אם לא צפה בתכני הקורס, כלומר נכנס אל הקורס.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...