אומנות המכירה הרכה

בתוכנית הפעולה הזו תלמדו כיצד להשתמש במכירה רכה שתמכור את אתר המוצר הדיגיטלי שלכם באופן קבוע, בצורה שלא תגרום ללידים שלכם להסיר את עצמם מרשימת התפוצה שלכם.action-plan6

אתם תלמדו 3 טכניקות ייחודיות ליצירת מסרים למכירה רכה, כך שכל מה שתצטרכו לעשות יהיה להכניס את המסרים שלכם לתוך התכנים שאתם מייצרים.

אתם גם תקבלו טקסטים מדויקים, שבהם תוכלו להשתמש בעסק שלכם, כך שלא תצטרכו יותר לנחש מה עובד ומה לא.

הטכניקות

השתמשו בטכניקות האלה בתכנים שאתם מייצרים במיילים, בפוסטים באתר, בסרטוני וידאו ועוד, כדי לייצר מכירה רכה לאתר המוצר הדיגיטלי שלכם, שתעבור מתחת לרדאר הסקפטיות של הקהל שלכם.

טכניקה 1: פיסקת הסיום
פיסקה קצרה, המעודדת את הקהל שלכם ללמוד עוד על הנושא ומציגה להם את אתר המוצר הדיגיטלי שלכם.

טכניקה 2: כבדרך אגב
בדרך כלל נכנס בתחילת פרזנצטציה ומוצג כבדרך אגב של “כמעט ושכחתי…”

טכניקה 3: התיזכורת
פיסקת תיזכורת המוגשת בצורה עצמאית, או בתחילת/סיום תוכן אחר. עובד הכי טוב בשילוב עם מהלכי קידום אחרים.

קראו את חוקי היישום ואת הדוגמאות לכל אחת מהטכניקות, ומלאו את הרעיונות שלכם בהמשך.

צעד 1 מתוך 4

  • פיסקת הסיום

  • חוקי היישום:

    • נכנסת בסוף מיילים, פוסטים, וידאו וכו'
    • מתמקדת ביתרונות
    • רלבנטית מאוד לתוכן

    תבניות:

    אם ברצונך ללמוד עוד על [נושא] בדוק את [אתר החברים] המלא, שבו אנחנו מפרסמים כל [יום, שבוע, חודש] [מאמר, וידאו וכו'], שבו תוכל [לקבל תוצאה XYZ]

    מה [מומחה בתחום] יודע על [נושא] שרוב [קטגוריית קהל היעד] לעולם לא ילמדו? בדוק את [המאמר, הוידאו וכו'] של [היום, שבוע, חודש וכו'] כדי ללמוד את הסוד שעוזר ל[מומחה בתחום] ליהנות [מהתועלת הרצויה] ללא [כאב שרוצים להימנע ממנו].

    מוכן לשלב הבא? אם אתה רציני לגבי [קבלת תוצאה XYZ] בדוק את [אתר החברים] המלא שבו אנחנו מפרסמים כל [יום, שבוע, חודש] [מאמר, וידאו וכו'], שבו תוכל [לקבל תוצאה XYZ]

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן