איך למכור בבת אחת לעשרות לקוחות

האמת, יש מספר דרכים לעשות זאת.

דרך אחת היא לקיים ארוע פרונטלי. ארוע כזה יכול להיות הרצאה, סדנה וכד’.

דרך נוספת היא לשלוח מיילים לרשימת התפוצה עם הצעות רכישה משתלמות.

למרות שאלו שתי דרכים אפקטיביות ביותר, אני רוצה לדבר דווקא על דרך אחרת, המאפשרת מכירה לעשרות, ואפילו מאות לקוחות בו זמנית.

אני מדבר על וובינרים!

לפני שאסביר כיצד ניתן לעשות זאת, אני חושב שכדאי להסביר קודם כל מהו וובינר.

ובכן, וובינר (ובאנגלית Webinar), הוא למעשה הרצאה אינטרנטית (Web Seminar), שבה אנו מעבירים את התוכן שלנו באמצעות המחשב למספר מאזינים בו זמנית.

במהלך ההרצאה, אנו יושבים מול המחשב שלנו, מחוברים עם מיקרופון ואוזניות, והמאזינים שלנו נמצאים מול המחשב שלהם עם אוזניות או רמקולים ושומעים את הערך שיש לנו להעביר להם.

אנחנו יכולים להציג למאזינים את המסך שלנו, מצגת פאואר פוינט, אתרי אינטרנט ועוד. אלה משמשים כעזרים להעברת הערך בצורה הטובה ביותר.Webinar definition

המאזינים מצידם יכולים לשאול אותנו שאלות בכתב, ואנו יכולים לענות עליהם תוך כדי ההרצאה או בסופה.

דיברנו על מכירות, נכון?

מכיוון שהמטרה הסופית שלנו היא לגרום ללקוח לפתוח את הארנק, אנחנו יכולים לסיים את ההרצאה עם הצעה משתלמת עבור כל מי שהיה איתנו על הקו וכך למכור מוצרים ושירותים שלנו.
היתרון במקרה הזה הוא שאנחנו מקשרים את המוצר שאנחנו מוכרים לערך שנתנו במהלך ההרצאה, כך שהמאזינים מבינים שכדאי להם להזמין.

היתרונות של וובינר מול הרצאה פרונטלית ומשלוח מיילים

כאמור, קיום אירוע פרונטלי או שליחת מיילים לרשימת התפוצה הם דרכים מעולות להגדלת מכירות, אך לוובינר יש כמה יתרונות על פניהם.

היתרון של וובינר על פני שיווק בדואר אלקטרוני הוא שלפני המכירה אנחנו נותנים ללקוחות ערך ממשי בתחום תוכן מעולה, שאנחנו מעבירים להם. בנוסף ישנו עניין האפשרות ליצירת אינטראקציה בינינו ובין המשתתפים בוובינר, על ידי שאלות שהם מפנים אלינו במהלך ההרצאה.

היתרון של וובינר על פני הרצאה פרונטלית הוא בעיקר עבור אלה שיש להם פחד במה, והם אינם מעוניינים להופיע באופן אישי מול קהל. הוובינר נותן את האפשרות “להסתתר” מאחורי מסך המחשב. בנוסף, ככל שנעשה יותר וובינרים, כך יהיה לנו קל יותר להתגבר על פחד הבמה ולעבור לקיום הרצות פרונטליות.
בנוסף, ישנו יתרון הלוגיסטיקה לטובת קיום וובינר, כיוון שלא צריך למצוא מקום להרצאה הפרונטלית, ולבעצם לא צריך לצאת מהבית או מהמשרד, לא כדי להעביר את הוובינר ולא כדי להשתתף בו כמאזין.

יתרון נוסף של וובינרים, שזהה במהותו ליתרון של הרצאות פרונטליות הוא העובדה שככל שניתן ערך גבוה יותר בוובינרים שלנו, אנחנו ניתפס כאוטוריטות בתחומנו, דבר שיגרום ללקוחות לרצות לקנות מאיתנו את המוצרים והשירותים שאנו מספקים.

למרות האמור לעיל, לוובינרים יש חסרון אחד משמעותי, בעיקר עבור אלה שרק רוצים להתחיל להתנסות בנושא. זהו חסרון המחיר. המערכות הטובות לעריכת וובינרים גובות עשרות ואף מאות דולרים לחודש, דבר שמן הסתם עלול להיות כבד בהתחלה, ובעיקר אם אין רצון להתחייב לעריכת וובינרים באופן קבוע.

למרבה המזל, יש פתרון גם לחסרון הזה

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן