איך לשלוח מייל אחד ולהציג קטעי תוכן שונים בהתאם לנמענים שמקבלים את המייל

רשימת דיוור היא (עדיין) אחד הכלים היעילים שיש לבעלי עסקים כדי להגיע לקהל היעד והלקוחות שלהם, בין אם מדובר בתכני העשרה וערך נטו, מכירה או תמיכה ושירות.

אבל מה עושים כשרוצים לשלוח מייל אחד, לכל רשימת הדיוור (או לרשימה ספציפית), אבל להציג קטעי תוכן שונים לכל נמען, בהתאם למאפיינים שלו במערכת?

אפשרות אחת היא לייצר רשימות דיוור נפרדות לכל אחד מהמאפיינים.
למשל, רשימה של לקוחות שקנו מוצר X, רשימה של לקוחות שקנו מוצר Y, וכן הלאה.
במקרה הזה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם עשרות (ואולי מאות) רשימות שונות.

האפשרות השניה היא ליצור מייל אחד עם קטעי תוכן ממוקדים בהתאם למאפייני הנמען.

כאן באה לעזרתנו מערכת סמוב, שאני אוהב ומשתמש בה בעסק שלי, בין השאר בזכות הפיצ’ר המדהים הזה של “מיקוד”.

בסמוב יש לנו אפשרות “למקד” קטעי תוכן שונים (פיסקאות, תמונות, סרטונים וכד’), בהתאם לפילטרים על שדות מובנים ומותאמים שיש לכל איש קשר.

אם ניקח את הדוגמה הנ”ל, אנחנו יכולים ליצור רשימה אחת “לקוחות”, ובנוסף ליצור שדה מסוג בחירה מרובה, שנקרא לו “מוצרים”. השדה הזה יוכל לקבל את הערכים מוצר X, מוצר Y וכן הלאה.
כל איש קשר שקנה את אחד המוצרים שלנו, יתווסף לרשימה “לקוחות”, ובשדה “מוצרים” נסמן את המוצר שקנה, וזה יכול להיות יותר ממוצר אחד, כי השדה הוא מוסג בחירה מרובה.

אפשר לעשות את זה ידנית, ואפשר גם לעשות את זה אוטומטית, אבל זה לא הנושא הפעם. מוזמנים ליצור קשר ונבחן איך להפוך תהליכים ידניים בעסק שלכם, לתהליכים אוטומטיים, שיחסכו לכם זמן ועצבים :).

נמשיך בדוגמה…

אחרי שהלקוח נכנס לרשימה וקיבל את המוצר שקנה לתוך השדה המותאם, אפשר לבנות את המייל הממוקד.

כאן נכנס הסרטון הקצר שהכנתי לכם על איך לשלוח מייל אחד לנמענים שונים, ולהציג קטעי תוכן ממוקדים לפי ערכים שיש בפרטי איש הקשר של כל נמען.

הטבה מיוחדת לנרשמים בקישור:

10% הנחה ברכישת רישיון מערכת (עד 20,000 אנשי קשר). קוד קופון sitesuccessPR.
500 סמסים חינם בשדרוג ראשון. קוד קופון sitesuccessSMS.

קישורים שימושיים

💬 צריכים עזרה?
אהלן 👋
איך נוכל לעזור לך היום?
דילוג לתוכן