אני משתף תכנים בדף העסקי אבל אף אחד לא רואה אותם

ובכן, בעיה…

אתה שומע בכל מקום שחשוב מאוד לשווק את העסק שלך במדיה החברתית, אז הקמת לך דף עסקי לתפארת מדינת ישראל והתחלת להזין בו תכנים בעלי ערך עצום למי שיקרא אותם, ואפילו יש לך כמות נכבדה של לייקים לדף הזה.

אבל לאחרונה שמת לב שאפעס, איך נאמר את זה בעדינות, יש לך פחות ופחות תנועה מדף הפייסבוק לאתר.

אם בעבר כל סטטוס שלך בדף זכה לעשרות כניסות רק מהדף העסקי, הכמות היום ירדה פלאים, ולא ברור לך למה. הרי בסופו של דבר, אתה עושה בדיוק מה שעשית עד היום.

אז מה באמת קרה?

החדשות הטובות הן שזה קרה לא באשמתך, ולך לא הייתה שליטה על השינוי הזה.

החדשות הרעות הן, שכדי להחזיר “עטרה ליושנה” ולקבל שוב אותה כמות כניסות לאתר מדף הפייסבוק, תצטרך להשקיע מעט עבודה.

הירידה בכמות הצפיות והכניסות לעדכונים של הדף העסקי נובעת משינויים שנעשו בפייסבוק ואשר גורמים לכך שלא מספיק לעשות LIKE לעמוד, כדי לראות את העדכונים שלו.

אז מה עושים?

ראשית, אני אפנה אותך לדף העסקי שלי, כדי שתוכל לתרגל את הפעולות בעצמך.

אחרי שלחצת על הקישור הנ”ל ונכנסת לדף העסקי שלי, חשוב מאוד שתעשה לו LIKE. גם מהסיבה שאני מעלה אליו תכנים איכותיים ביותר, ואם אתה נמצא כאן, אז בטח תרצה גם לעקוב אחר הפעילות שלי בפייסבוק. הסיבה השניה, והלא פחות חשובה, היא שאם לא עשית לדף LIKE לא תוכל להמשיך לבצע את שאר הפעולות המתוארות בהמשך.

אז אחרי שעשית לייק, עליך לעמוד עם העכבר על תיבת ה-LIKE ולהמתין שניה ורבע לפתיחת רשימת אפשרויות נוספות.

ברשימה שתיפתח עליך לסמן שתי אפשרויות:

קבל התראות (Get Notifications – באנגלית)
הצג באוסף החדשות (Show in News Feed – באנגלית)

זה הכל. שתי פעולות פשוטות, אחרי הלחיצה על כפתור ה-LIKE, ואתה נשאר מעודכן במה שקורה בדפים שלהם עשית LIKE.

אוקי, אז אתה בטח שואל את עצמך איך זה קשור לשיווק העסק שלך? יפה מאוד, בדיוק למטרה זו התכנסנו כאן.

נחזור לדברים שאיתם פתחתי את הפוסט הזה: המטרה שלנו בדף העסקי בפייסבוק היא לעדכן בתכנים או כל דבר אחר שקורה אצלנו בעסק ולמשוך את הגולשים אלינו לאתר. לכן, לאור השינוי הזה, יהיה עליך לעדכן את האוהדים בדף שלך לבצע את שתי הפעולות שפירטתי קודם לכן, על מנת שיוכלו להישאר מעודכנים באופן שוטף ורציף במה שקורה אצלך בדף.

איך תעשה זאת? יש לך מספר אפשרויות:

דרך אחת באמצעות רשימת התפוצה שלך. תוכל לשלוח לה מייל שמסביר את הפעולות שצריך לעשות.
אפשרות שניה היא לעדכן את זה כסטטוס בדף שלך ולנעוץ אותו בראש העמוד כך שכל מי שייכנס לעמוד יראה את זה ויפעל לפי ההנחיות.
אבל הכי פשוט יהיה לשתף את הפוסט הזה עם כמה שיותר אנשים, ולבקש מהם לפעול לפי ההנחיות המפורטות בו, כדי לשמור על רצף העדכונים מהדף העסקי שלך.

אני מזמין אותך להגיב לפוסט ולספר לי איך הפעולות הללו שינוי את כמות התנועה שהתחלת לקבל מפייסבוק.

המאמר הזה זו רק דרך אחת מני רבות לשווק את העסק שלך ביעילות בפייסבוק ובמדיה החברתית בכלל.

2 מחשבות על “אני משתף תכנים בדף העסקי אבל אף אחד לא רואה אותם”

  1. הי אסף,
    טיפ מדליק, אבל…
    מסתבר שזה עובד רק
    כשאתה עושה “לייק”
    כשאתה בפרופיל הפרטי
    ולא כשאתה “מחופש”
    לדף עסק.

    1. אסף אפשטין

      נכון.
      בסופו של דבר אנחנו רוצים שאנשים יראו את הסטטוסים שלנו ולא דפים עסקיים 🙂

סגור לתגובות

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן