למה חשוב לפלח כתובות מייל?

לפני מספר ימים קיבלתי מייל מקופ"ח כללית, שמציעה לי לעבור אליה.

לכאורה מדובר במייל מכירתי לכל דבר ואין ממש בעיה איתו. הבעיה היחידה שאני כבר חבר בכללית וכתובת המייל שקיבלה את הפרסומת הזו רשומה במאגר הלקוחות הקיימים שלהם.

במילים אחרות, כללית ניסו למכור לי שירות שאני כבר משלם להם עבורו.

אם גם אתם משווקים ללקוחות שלכם הצעות בדואר אלקטרוני (ואם עדיין לא, נו נו נו…כדאי מאוד שתתחילו), אתם בטח מבינים, שאם אני קיבלתי את המייל הזה, סיכויים גבוהים ביותר שגם לקוחות כללית אחרים קיבלו אותו.

מדובר בבזבוז משווע של מייל מכירה.

אז נשאלת השאלה מה כללית (ואתם) צריכים לעשות?

התשובה במילה אחת: פילוח כתובות מייל. rendered customer segmentation concept

טוב, אלו אמנם 3 מילים, אבל הכוונה ברורה. אם בכללית היו מפלחים את כתובות המייל במאגר שלהם, המייל הזה לא היה מגיע אלי ואל לקוחות כללית האחרים.

אם היה פילוח, וכללית היו יודעים מה המקור של כל כתובת, הם היו מדוורים את ההצעה שלהם רק למי שעדיין לא לקוח שלהם באותו שירות שהם רוצים למכור כרגע.

התוצאה של פילוח כזה היא אחוז גבוה יותר של תגובה, ומן הסתם גם של המרה.

אז הטיפ שלי אליכם הוא פשוט ביותר: אם אתם עדיין לא עושים זאת, תתחילו לפלח את מקורות המיילים ברשימת התפוצה שלכם. כך תוכלו לשלוח הצעות רלבנטיות לנמענים שלכם ולהגדיל את המכירות מכל מייל שיוצא.

כל מערכת לניהול רשימות תפוצה שמכבדת את עצמה מאפשרת לעשות פילוחים ברמות שונות, עובדה שתאפשר לכם להפיק יותר מכל מייל שתשלחו.
השוני בין מערכת למערכת נובע בעיקר ביישום הטכני בפועל.

תגובות פייסבוק
השארת תגובה