למה לשלם מנוי חודשי ולא להשתמש בו?

היום החלטתי לבדוק מה קורה עם המנויים באתר החברים שלי. רציתי לדעת מתי כל אחד מהם התחברו בפעם האחרונה לאתר וצפו בתכנים.
אז עשיתי בדיקה מדגמית ופשוט לא הייתי מוכן למה שגיליתי.

שמתי לב, שישנם מנויים שכבר מספר חודשים לא התחברו לאתר. ויותר מזה: אחת המנויות לא התחברה אפילו פעם אחת במשך 14 החודשים האחרונים.

במילים אחרות היא שילמה (ועדיין משלמת) 97 ש”ח לחודש (1358 ש”ח ב-14 חודשים) ולא עושה עם החומר שנמצא באתר כלום!!!

3d white people leaning back against a question mark

אותה בחורה, יחד עם שאר המנויים שלא מתחברים ולא נהנים מהתכנים העשירים באתר, גם מפספסת וובינרים מיוחדים, שבהם אפשר לשאול כל שאלה בנושאים טכניים ואחרים, הקשורים לשיווק באינטרנט, ושאר פעילויות שמיועדות רק למנויים.

מה שעוד הדהים אותי, שמכיוון שמדובר בתשלום מתחדש מדי חודש, גם נשלחת חשבונית מדי חודש.
האם היא לא שמה לב שהיא משלמת על משהו שהיא לא צורכת אותו?

אני יכול להבין בעל עסק שמחליט בנקודת מסוימת שהתכנים באתר לא רלבנטיים עבורו יותר, והוא מבקש להפסיק את המנוי. זה תמיד יכול לקרות, אבל זה מראה שאותו בעל עסק נכנס לאתר, קרא מאמרים, צפה בסרטונים ואז החליט שכרגע זה לא מתאים לו. הידיעה שהוא תמיד יכול לחזור כמנוי, ללא קנסות כאלה ואחרים, מאפשרת לו לקבל החלטה שקולה אם להמשיך או להפסיק את המנוי

לי אין תשובה מה מביא בעל עסק למצב שבו הוא משלם מדי חודש למוצר שהוא פשוט לא עושה בו שימוש. אני יותר מאשמח לקרוא את התובנות שלכם.

האם באמת המצב הוא עד כדי כך מעולה, שאפשר “לזרוק” מאות שקלים בשנה על משהו שלא צריכים?

את הרעיונות שלכם אשמח לקרוא בתגובות ממש כאן למטה, ואם אתם חושבים שאתם כן מסוגלים לקחת חלק בקהילה הולכת וגדלה של בעלי עסקים, שנהנים מהדרכות טכניות ושאר מיני תכנים, הקשורים לשיווק באינטרנט, אני מזמין אתכם לקרוא מה תקבלו אם תהיו מנויים באתר החברים

7 מחשבות על “למה לשלם מנוי חודשי ולא להשתמש בו?”

  1. אמיתי

    יש פעמים שבעל העסק רואה את החיוב ואומר לעצמו שממחר הוא יכנס לאתר וישתמש במנוי (אתם יודעים .. ממחר דיאטה)
    אבל כשעוברים יום יומיים הוא מתעסק בדברים אחרים ושוכח מהמנוי ואז הוא רואה שוב את החיוב וכך זה ממשיך.
    בקיצור ישנם פעמים שזה לא מחוסר תשומת לב ל-על מה אני משלם.
    זה חוסר תשומת לב על ניהול נכון של הזמן ומשימות שצריך לבצע.

    1. אמיתי תודה על תגובתך.
      אני חושב שיש כאן בעיה גדולה יותר מאשר דחיינות.
      ואגב, זה לא בא לידי ביטוי רק בנושא הזה.
      יצא לי לבנות אתר עסקי למספר לקוחות, שאחרי שהשקיעו זמן וכסף (ולא מעט), לא עשו איתו כלום.
      לדעתי זה מראה שבעל העסק מתייחס לעסק שלו כעיסוק ולא כעסק.

  2. מעולה!
    זה בדיוק מה שקורה כששמים את כל החשבוניות בשקית אחת ומעבירים למנהל החשבונות, בלי להסתכל עבור מה משלמים!
    כשאנחנו מזנים לבד את ההוצאות (לוקח פחות משעה בחודש), יש לנו 10 שניות להחליט אם ההוצאה הכרחית או מיותרת.
    אני יכולה להעיד על עצמי, שהרבה הוצאות הורדתי כך.

    אסנת סדן

    1. אסנת תודה רבה על תגובתך.
      אני בהחלט מסכים שצריך לשים לב לדברים האלה.
      השאלה הנשאלת במקרה הזה היא האם אין איזשהו “זמן מקסימום” שבו מגלים שישנה הוצאה מיותרת?

      1. לא הבנתי. אם מדובר בהוצאות שחוזרות על עצמן – כמו אתר החברים שלכם, או עמלות של חברות שונות – ברגע שמגלים את זה – כדאי לעצור. אם רוצים להמשיך לקבל את השרות, אפשר לנסות לקבל הנחה (כלקוחות ותיקים). לפמעמים זה מצליח!

        1. נכון בהחלט.
          מה שאני שואל זה כמה זמן בעל עסק יכול להרשות לעצמו להוציא כסף מבלי לדעת על מה הוא מוציא ו/או בלי להשתמש במוצר שהוא משלם עליו.

          בסופו של דבר, שנינו מסכימים שאסור להגיע למצב שבו משלמים כסף בלי להיות מודעים לכך

          1. הרבה פעמים זה עד שהעסק קורס. הרבה עסקים נסגרים כי הבעלים שלהם לא יודעים באמת כמה ההוצאות שלהם וכמה ההכנסות. הם חושבים שהרווח שלהם הרבה יותר גדול מכפי שהוא באמת…

סגור לתגובות

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן