מחשבון מנויים

אני בטוח שיצא לכם לעשות את ה”חישוב”…

“אם יש לי כך וכך מנויים, שמשלמים לי סכום כזה וכזה כל חודש, אני ארוויח…”

אתם מהנהנים? זה בסדר, כולם עושים את זה 🙂 

אנחנו מתבדחים על ה”חישוב”, אבל זה יכול להיות גם דבר טוב. במיוחד אם אתם מתכננים ומגדירים מטרות.

עם זאת, חשוב מאוד לכלול בחישוב משתנים נוספים כמו “קצב צמיחה” ו”שיעור שימור מנויים” (מה שרוב האנשים לא עושים, והם יכולים להשפיע באופן משמעותי על הרווחיות של אתר המנויים שלכם).

כדי לעשות את הדברים קלים יותר, הכנתי קובץ אקסל שימושי, שעושה עבורכם את העבודה.

המחשבון לוקח בחשבון 4 משתנים:

  1. מחיר – העלות החודשית של מועדון המנויים שלכם
  2. קצב צמיחה – אחוז הגידול החודשי במנויים
  3. שיעור שימור – כמוה מנויים נשארים במועדון כל חודש (באחוזים)
  4. כמות מנויים להתחלה – כל החישוב מתבסס על הכמות ההתחלתית של המנויים במועדון.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את המספרים הרלבנטיים לכם והמחשבון יעשה את כל החישובים עבורכם.

אחד הדברים המעניינים ביותר הוא האיזון בין “קצת הצמיחה” ו”שיעור השימור”.

לדוגמה, אם אתם מגייסים כל חודש פחות מנויים חדשים, מאשר כמות המנויים שנוטשים, ההכנסות הכוללות שלכם ימשיכו לרדת – דבר שמדגיש את החשיבות של הגדלת שיעור שימור המנויים הקיימים כל הזמן.

גורם נוסף שיכול להיות “כיף” לשחק איתו הוא ה”מחיר”. זה מדהים כמה ההכנסות הכוללות שלכם יכולות לגדול (או להתכווץ) רק ע”י שינוי המחיר כלפי מעלה או מטה.

אותו דבר ניתן לומר על “כמות מנויים להתחלה”. אתם יכולים להזניק את הצמיחה וההכנסה החודשית שלכם רק ע”י קמפיין התחלתי חזק, כמו השקה, שימשוך הרבה מנויים.

מצורפת דוגמה למחשבון עם נתונים מסוימים. מתחת לדוגמה ישנו קישור הורדה לקובץ אקסל.
אתם יכולים לשנות את המספרים של הפרמטרים השונים, כדי לקבל תמונה של ההכנסות, שיכולות להיות מהמועדון שלכם.

* אפשר לראות בקלות את הקפיצה המדהימה בהכנסות (פי 5) בין השנה הראשונה לשנה השניה.

התמונה שהמחשבון יצייר לכם תעזור לכם להתמקד במה אתם צריכים לעשות כדי להגדיל את ההכנסות (לשפר את קצב הצמיחה, את שיעור השימור להעלות מחירים וכו’)

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

1 מחשבה על “מחשבון מנויים”

סגור לתגובות

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן