עסק, אתר, תנועה, שיווק באינטרנט ומה שביניהם

לאחרונה השתתפתי בסמינר טראפיק נטוורקינג, של ידידי היקר, יעקב איתי סמלסון, למרות שכבר השתתפתי בעבר בסמינר הזה. כהרגלו בקודש, יעקב העביר תכנים מעולים, שהציגו בצורה ברורה ביותר, כיצד מזרימים תנועה של מבקרים איכותיים (=כאלה שנמנים עם קהל היעד של העסק), לאתר האינטרנט העיסקי.

כדי שניתן יהיה לעשות זאת, אתר האינטרנט חייב להכיל אלמנטים מסוימים, שבלעדיהם כל המאמצים להביא אליו תנועה, לא יצליחו. לדוגמא, בלוג, המכיל מאמרים מקצועיים של בעל העסק, חיבור למדיה חברתית, הפצת סטטוסים ועוד.

אני יודע, אני מדבר על זה כל הזמן! אם אתר האינטרנט שלכם לא יהיה מותאם לתהליכי השיווק של העסק שלכם באינטרנט, זה פשוט לא יעבוד!

נחזור לסמינר. כאמור, אני כבר השתתפתי בסמינר הזה, והגעתי מסיבות אחרות לגמרי. סיבה ראשונה, אני אוהב לראות את יעקב על הבמה. הוא מעביר את החומרים שלו בצורה בהירה ומובנת גם לבעל העסק המתחיל. הסיבה השניה היא לעשות נטוורקינג ולחשוף אותי ואת העסק שלי בפני עסקים אחרים, אבל הסיבה המרכזית היא שרציתי לבדוק האם גם כאן יחזרו על עצמן השאלות שחוזרות כמעט בכל ארוע של שיווק באינטרנט שאני משתתף בו.

באופן מפתיע למדי (או שלא), גם כאן עלו שאלות טכניות של איך מיישמים את הנלמד. אני לא אכנס כאן לתשובות המעולות שיעקב נתן לשאלות הללו. אני רק רוצה להבהיר את הנקודה שלי.

עושה רושם, שהדבר שהכי מרתיע בעלי עסקים רבים מלהתחיל לשווק באינטרנט כי הם לא יודעים איך לחבר את חלקי הפאזל ומאיפה בכלל מתחילים. מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר להקים אתר מותאם לשיווק באינטרנט, מהן התוספות שצריך להוסיף לו, איך מחברים אותו למדיה החברתית, איך מחברים אותו למערכת ניהול רשימות התפוצה של העסק וכולי וכולי…

גלילה למעלה

התחברות לאתר

דילוג לתוכן