מערכת דיוור ו-CRM לאתר עם תוסף FluentCRM

האם אתם מחפשים פתרון לניהול רשימות דיוור ו-CRM באתר הוורדפרס שלכם? יש לי את התשובה בשבילכם!

למה לבחור בי להתקנת מערכת דיוור ו-CRM לאתר

אני יכול לספק לכם את השירות האיכותי שאתם מחפשים למערכת הדיוור וה-CRM שלכם ב-FluentCRM.
אני אשמח לעזור לכם להגדיר את התוסף בצורה היעילה ביותר, עם כל התכונות של FluentCRM, שיעזרו לכם להגדיל את האינטראקציה עם הגולשים והלקוחות שלכם, וכמובן את המכירות. עם זאת, כדי תוכלו למקסם את תהליכי השיווק שלכם מהאתר, יש צורך להגדיר את התוסף בצורה נכונה ולהשתמש באינטגרציות המתאימות שלו.
אני יכול להתאים אישית את התוסף כך שישרת בצורה הטובה ביותר את האסטרטגיה והיעדים של הקמפיינים שלכם. צרו קשר עוד היום ובדקו איך אני יכול לעזור לכם להעצים את האתר שלכם עם מערכת דיוור ו-CRM. 

הגדרות ראשוניות

אני אגדיר את התוסף, כדי שתוכלו לעבוד איתו מיד בסיום ההתקנה. השירות כולל את הגדרות העסק ופרטי השולח, אפשרויות הסרה מדיוורים, התממשקות עם תוספים אחרים שמותקנים באתר, מנהלי מערכת, רישום כפול ועוד.

אנשי קשר

ניהול אנשי קשר ולידים בצורה נכונה הוא המפתח להגדלת אחוזי הפתיחה של המיילים והגדלת מכירות. אני אייבא עבורכם אנשי קשר, אגדיר עבורכם רשימות דיוור ותגיות, ואפילו פילוחים דינמיים של אנשי קשר ועוד.

מיילים

אני אצור עבורכם תבניות מיילים לשימוש חוזר, אגדיר עבורכם מיילים לשליחה מזדמנת, אבנה עבורכם סדרות מיילים לשליחה אוטומטית ואגדיר לאילו אנשי קשר הן יישלחו, ומתי הן יתחילו להישלח.

אינטגרציות

שילוב של FluentCRM עם הכלים שאתם כבר משתמשים בהם יכול לחסוך לכם המון זמן. בין אם מדובר ב-WooCommerce לחנות מקוונת, ב-LearnDash לניהול קורסים, או בתוכנית שותפים מבוססת AffiliateWP, אני יכול לגרום לדברים לעבוד בתוך זמן קצר.

אוטומציות

רוצים שהלידים שלכם ייכנסו אוטומטית למערכת ה-CRM ויקבלו סדרות מיילים מותאמות? אני יכול ליצור עבורכם תהליכי אוטומציה במערכת ה-CRM, שיתממשקו גם עם מערכות חיצוניות שאתם משתמשים בהן בעסק, כך שתוכלו להעביר את הקהל שלכם “מסע לקוח” איכותי ואפקטיבי.

הזמינו שירות התקנת מערכת דיוור ו-CRM לאתר

תנאי שירות*
  1. יש לפתוח עבורי משתמש מנהל באתר.
  2. יש לספק פרטי גישה לשרת הקבצים.
  3. רישיונות השימוש לתוספים ניתנים לחצי שנה ללא עלות. לאחר חצי שנה, יש צורך לחדש אותם בתשלום, או לרכוש ישירות מהספקים השונים.
  4. מאפייני השירות כמפורט לעיל. במידה ויש צורך בפונקצוינליות נוספת, שאינה רשומה בעמוד זה, יתכן ויחול עליה תשלום נוסף ונפרד מהתשלום עבור שירות זה.
  5. הלקוח חייב לשלוח משוב על הפרויקט תוך 15 יום לאחר המסירה. כל הבעיות שזוהו מעבר לתקופת האחריות של 15 יום ייחשבו כ'בקשה חדשה ' ויחול עליהן תשלום נוסף ובנפרד.
  6. אני מקפיד על שיטות העבודה הטובות ביותר. אם עדכון עתידי של תוסף ישבור את הקוד המותאם אישית, אשמח לבדוק את הבעיה ולתקן אותה במידת האפשר. עם זאת, אני לא נותן כל ערבות לנושא.
הסכמה*
💬 צריכים עזרה?
אהלן 👋
איך נוכל לעזור לך היום?
Messenger Phone SMS WhatsApp
דילוג לתוכן