אומנות המכירה הרכה

תוכן עניינים

מכירה רכה היא שיטת מכירה שבה אתם לא “דוחפים” את המוצר או השירות שלכם בפרצוף של הלקוח הפוטנציאלי, ומפעילים אצלו את רדאר הסקפטיות, שמקטינה את הסיכוי שלו לרכוש.

מכירה רכה גם עוזרת לכם להקטין את אחוז ההסרות מרשימות הדיוור שלכם.

יש 3 טכניקות ייחודיות שיעזרו לכם ליצור מסרים למכירה רכה. אתם יכולים להשתמש בהן בתכנים שאתם מייצרים במיילים, בפוסטים באתר, בסרטוני וידאו ועוד, כדי לייצר מכירה רכה למוצרים והשירותים שלכם, שתעבור מתחת לרדאר הסקפטיות של הקהל שלכם.

טכניקה 1: פיסקת הסיום

זוהי פיסקה קצרה, המעודדת את הקהל שלכם ללמוד עוד על הנושא ומציגה להם את אתר המוצר הדיגיטלי שלכם.

חוקי היישום:

  • נכנסת בסוף מיילים, פוסטים, וידאו וכו’
  • מתמקדת ביתרונות
  • רלבנטית מאוד לתוכן

תבניות לדוגמה:

אם ברצונך ללמוד עוד על [נושא] בדוק את [מוצר/שירות], שבעזרתו תוכל [לקבל תוצאה XYZ]

מוכן לשלב הבא? אם אתה רציני לגבי [קבלת תוצאה XYZ] בדוק את [המוצר/השירות] שבעזרתו תוכל [לקבל תוצאה XYZ]

טכניקה 2: כבדרך אגב

היא בדרך כלל תיכנס בתחילת פרזנצטציה ותוצג כבדרך אגב של “כמעט ושכחתי…”

חוקי היישום:

  • נכנסת אחרי הצגת התוכן
  • מוצגת כחדשות או הודעה מיוחדת
  • רלבנטית מאוד לתוכן

תבניות לדוגמה:

אה, כמעט שכחתי…היום זה היום האחרון של [מהלך קידום], שבו אתה נהנה מ[הנחה] על [מוצר/שירות] המלא. זה [XYZ אחוז] פחות מהמחיר הרגיל. אז אם שקלת להצטרף, עכשיו זה הזמן לעשות זאת. הנה הקישור: [קישור]

דרך אגב, לפני זמן קצר השקתי [מוצר/שירות] ואני רוצה לוודא שלא שכחתי לספר לך על זה. מה שמעולה ב[מוצר/שירות] הזה הוא שהוא עוזר לך להגיע [לתוצאה הסופית הרצויה] ללא [מחסומים]. אני חושב שתאהב את זה. בכל מקרה, אתה יכול לקבל פרטים נוספים על זה כאן: [קישור]

טכניקה 3: התזכורת

פיסקת תיזכורת תופיע בצורה עצמאית, או בתחילת/סיום תוכן אחר. עובדת הכי טוב בשילוב עם מהלכי קידום אחרים.

חוקי היישום:

  • יכולה לעמוד בפני עצמה, בהתחלת תוכן או בסופו
  • מוצגת כמסייעת
  • גישה אישית יותר

תבניות לדוגמה:

אה, רק להזכיר לך ש[מהלך הקידום] שלי מסתיים היום ב[שעה]. אתה מקבל [הנחה] על [מוצר/שירות] שלי אשר נמכר באופן רגיל ב[מחיר רגיל]. אנשים ממש אוהבים את [מוצר/שירות] הזה, אז רציתי לוודא שאתה לא מפספס את [ההנחה]. קבל פרטים כאן: [קישור]

רק תזכורת ש[מהלך הקידום] שלי מסתיים היום ב[שעה]. זה לא משהו שאני עושה לעיתים קרובות, ואני לא בטוח שאעשה זאת שוב. אז אם שקלת לרכוש את [מוצר/שירות], עכשיו זה הזמן לעשות זאת. פרטים נוספים כאן: [קישור]

רק תזכורת שזה מסתיים ב[יום][שעה]. אחרי זה לא תוכל לרכוש את [מוצר/שירות] ב[הנחה] ולהשיג את [התוצאה הסופית הרצויה]. אז אם אתה רציני לגבי השגת [תוצאה סופית רצויה], לחץ כאן עכשיו: [קישור]

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...