מאגרי תמונות שחשוב להכיר

תוכן עניינים

מאגרי תמונות הם כלי חשוב, שכל בעל עסק חייב להכיר. בין אם אתם צריכים תמונות לאתר, למצגת, למסמכים, או למדיה החברתית, אתם חייבים להחזיק רשימה של מאגרי תמונות, שתוכלו לגשת אליהם בכל פעם שתצטרכו תמונה.

מאגרי תמונות מכילים תמונות ברישיון המיועדות לשימוש מסחרי, אישי או לעריכה. ניתן להשתמש בתמונות בפרסום, אריזה, מדיה חברתית ועוד.

הביקוש לתמונות ומספר המאגרים ממשיכים לגדול. יש מאגרי תמונות עם יותר ממיליון תמונות כל אחד! כדי לעשות לכם סדר, הכנו לכם רשימה של מאגרי התמונות הטובים ביותר (לדעתנו).

Shutterstock

Shutterstock הוא מאמגר תמונות ידוע המציע מיליוני קבצים ללא תמלוגים הזמינים להורדה. ניתן לחפש קבצים לפי מילה, קטגוריה או תמונה. הפלטפורמה גם מספקת למשתמשים תבניות, לדגמי תלת מימד, סרטונים וקטעי מוזיקה.

אם תירשמו לתוכנית מנוי שנתית ותשלמו מראש, 10 הורדות בכל חודש יעלו לכם 25$. אם תשלמו חודשי, אותו מספר קבצים יעלה לכם 29$ לחודש. אתם יכולים גם לקבל 10 תמונות בחינם במהלך תקופת ניסיון של 30 יום. עם זאת, עליכם לסיים את הניסיון, אחרת תחויבו בתשלום חודשי ארבעה ימים לפני תום תקופת הניסיון.

Depositphotos

Depositphotos הוא אחד מאתרי התמונות הצומחים ביותר לרכישת תמונות, המציע למעלה מ-230 מיליון תמונות וקטעי שמע באיכות גבוהה. 170,000 קבצים חדשים מתווספים מדי יום לספרייה. אתם יכולים לחפש תוכן ב-26 שפות באמצעות מסנני חיפוש מתקדמים, המאפשרים לכם לחפש לפי תמונה, צבע, סוג דיוקן, נקודת מבט, מוצא, מיקום, עונה ועוד רבים אחרים. בנוסף לתמונות האתר נותן גישה לאיורים אמנותיים, וקטורים, סרטונים ברזולוציה גבוהה וקטעי מוזיקה מקוריים.

ב-Depositphotos, תוכניות המנוי מתחילות מ-$10 לחודש עבור 10 תמונות ומשתנות בהתאם למספר ההורדות וסוגי הקבצים הדרושים. אתם יכולים גם להירשם לתקופת ניסיון של 7 ימים, המאפשרת לכם להוריד 10 תמונות בחינם ולהשתמש בהן מתי שתרצו. בנוסף, אתם יכולים להוריד תמונות עם סימן מים כדי לבדוק אותן לפני ביצוע רכישה.

Dreamstime

ל-Dreamstime יש את קהילת הצלמים הגדולה בעולם ואוסף עצום של תמונות ללא תמלוגים, המכיל למעלה מ-183 מיליון קבצים.

המחיר לתמונות שנקנו במסגרת תוכנית מנוי מתחיל מ-$0.22. אם אתם רוצים לרכוש תמונה בתשלום חד פעמי, העלות המינימלית שתצטרכו לשלם היא $0.77.

iStock

ל-iStock יש ספריית תמונות נרחבת המחולקת לשני אוספים – Essentials ו-Signature. הראשון מציע תוכן בסיסי לשימוש יומיומי, ואוסף Signature מורכב מקבצי פרימיום.

המחיר לתמונה מתחיל מ-$0.22 לקובץ Essential ו-$0.44 לקובץ Signature.

123RF

מאז 2005, עלו לאתר 173 מיליון תמונות ווקטורים, עם 120,000 קבצים חדשים שנוספו מדי יום.

אם אתם מתכננים שימוש בתמונות לטווח ארוך ומתחייבים לשנה שלמה, תמונה יכולה לעלות רק 0.36$. תמונות בעלות חד פעמית נמכרות ב-$2.99 ​​כל אחת.

Envato Elements

Envato Elements מציעה מבחר רחב של מדיה, כמו סרטונים מלאים, תמונות, אודיו, גרפיקה, גופנים ומבחר תבניות, שעוזרות ליצור תוכן באופן מהיר יותר.

ניתן להשתמש במסננים המדויקים של המאגר כדי למצוא את התוצאות המתאימות ביותר לצורך.

PlaceIT by Envato

Placeit הוא פתרון מבוסס ענן המסייע לארגונים בכל הגדלים ליצור נכסי מיתוג שונים כגון לוגואים, סרטונים, מודעות באנר, פוסטים במדיה חברתית או מוקאפים.

התכונות כוללות תבניות מוגדרות מראש, פורמטים מרובים של קבצים, שיתוף תוכן, סינון, תצוגה מקדימה של שקופיות ותיוג נכסים.

עלות מנוי ללא הגבלה היא 9.99$ לחודש בתשלום לשנה מראש.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...