השוואת תוספים ליצירת אתר קורסים

תוכן עניינים

אז אחרי ההשוואה של תוספים לאתרי חברים, הגיעה הזמן להעלות השוואה של תוספים ליצירת אתרי קורסים אונליין.

התוספים האלה מאפשרים לבעל האתר ליצור מערכי קורס, ניהול משתמשים, מבחנים ועוד.

הפוסט הזה יסקור 5 תוספים כאלה (למרות שיש מבחר גדול של תוספים נוספים), עם היתרונות והחסרונות של כל תוסף, כך שאתם תוכלו למצוא את הפתרון הטוב ביותר לאתר הקורסים שלכם.

אחרי הסקירה תמצאו טבלת השוואה מסכמת עם קישורי הרכישה של כל תוסף.

LearnDash

LearnDash הוא תוסף וורדפרס פרימיום. זהו גם תוסף קל מאוד לשימוש עם טונות של תכונות ואפשרויות.

עם LearnDash תוכלו ליצור בקלות רבה קורסים עם שיעורים, נושאים, מבחנים וקטגוריות. הוא מאפשר גם פתיחה הדגרתית של תכנים לפי מועד הרישום של התלמיד או לפי תאריך מוגדר מראש.

תוכל לתת משימות שיעורי בית למשתמשים ולאחר מכן לאשר או להגיב עליהן. תוכלו ליצור ולנהל מבחנים, עם מגוון סוגי שאלות. תוכלו גם להגדיר בקלות תנאים מוקדמים לתלמידים כגון סיום השיעור הראשון לפני המעבר לשיעור הבא.

לתוסף ישנם אפשרויות תשלום מגוונות כמו PayPal, Stripe, 2Checkout, ועוד, והוא גם משתממשק מעולה עם תסופי חנות, אתרי חברים ופורומים.

מחיר: החל מ-159$ עבור רישיון אתר יחיד כולל שנה של תמיכה ועדכונים.

ציון: 10

סקירה: LearnDash הוא תוסף הקורסים הקל לשימוש והגמיש ביותר. הוא מגיע עם מערך מקיף של תכונות לניהול מגוון קורסים אינטרנטיים. התוסף מציע גם אינטגרציות עם תוספים צד ג’ וכלים אשר הופכים אותו לחזק אפילו יותר.

LifterLMS

LifterLMS הוא עוד תוסף חזק ליצירת אתרי קורסים, עם הרבה מאוד תכונות מדהימות. הוא קל להתקנה, גם באתרי וורדפרס קיימים.

התוסף מצויד בכל התכונות הפופולריות שתוסף כזה צריך. תוכלו לקבל תשלומים באמצעות PayPal, Stripe או צ’ק.

התוסף תומך ביצירת קורסים, הכוללים מודולים, שיעורים, קטגוריות ועוד, מה שמאפשר לכם את הגמישות ליצור קורסים קטנים או תוכניות אימון ארוכות. ניתן לפתוח את התכנים בהדרגה, להגדיר דרישות מקדימות לקורס, ואפילו ליצור קבוצות לימוד.

כדי להגביר את מעורבות המשתמשים, התוסף מגיע עם תכונות חזקות כמו התראות אוטומטיות במייל, אפשרויות מישחוק ותעודות גמר. בנוסף, יש אפשרות להגביל תכנים באתר הוורדפרס למשתמשים רשומים בלבד.

ל-LifterLMS יש מבחר גדול של הרחבות שמאפשרות לכם לנהל שותפים, להתממשק עם תוספי חנות ועם מערכות דיוור שונות ועוד.

מחיר: הרחבות בודדות 99$ לכל הרחבה לאתר אחד. מסלול מלא 899$ לאתר אחד.

ציון: 9

סקירה: LifterLMS הוא בחירה חזקה וגמישה ליצירת אתר קורסים. הוא קל לשימוש ואשף ההתקנה אפילו מתקין קורס דמו. העלות שלו גבוהה יותר, ויכולה אפילו לעלות עם תבחרו לרכוש הרחבות בודדות.

LearnPress

LearnPress הוא תוסף חינמי עם תכונות חזקות. שלא כמו שאר התוספים בפוסט הזה, שמגיעים עם אשף התקנה, LearnPress מאפשר לכם לבצע התקנה עצמאית בקלות יחסית.

יצירת הקורס קלה ומתבצעת בעזרת שיעורים, מבחנים ושאלות. תוכלו להשתמש בשיעורים ומבחנים מקורס אחד בקורס אחר. התוסף גם מאפשר לכם לייצא תוכן, כך שתוכלו להשתמש בו באתרים אחרים שבהם מותקן התוסף.

ב-LearnPress יש הרבה הרחבות בחינם ובתשלוםן המאפשרות לך להרחיב את התכונות הבסיסיות של התוסף. הוא תומך בפתיחה הדרגתית של תכנים, מבחנים, משימות שיעורי בית, ניקוד משתמשים ועוד. התוסף תומך גם באינטגרציה עם WooCommerce ותוספי אתרי חברים.

מחיר: חינם + תוספים ותמיכה בתשלום

ציון: 8

סקירה: LearnPress עשיר בתכונות וגמישות. ההתקנה הראשונית עשויה להיות מעט קשה למתחילים. הוא תומך ב-PayPal כברירת מחדל ואפשרויות תשלום נוספות זמינות בהרחבות בתשלום. התמיכה זמינה בפורומים רשמיים למנויים בתשלום ותמיכה מוגבלת מוצעת למשתמשים בחינם.

Tutor LMS

TutorLMS הוא תוסף חזק עם מגוון רחב של תכונות. שלא כמו תוספים אחרים המוזכרים בפוסט זה, TutorLMS מציע תהליך התקנה פשוט שניתן לנהל בקלות.

תוכלו ליצור קורסים בקלות הודות למבנה השיעור, המבחן והשאלות המקיף שלו. תוכלו גם לעשות שימוש חוזר ללא מאמץ בשיעורים ומבחנים מקורס אחד באחר. בנוסף, התוסף מאפשר לכם לייצא תוכן, כך שתוכלו להשתמש בו באתרים אחרים שבהם מותקן TutorLMS.

TutorLMS מציע מבחר עצום של תוספים חינמיים וגם בתשלום, המאפשרים לכם להרחיב את תכונות הליבה שלו. היכולות שלו כוללות שחרור הדרגתי של תוכן, יצירת מבחנים, שיעורי בית, ניקוד משתמשים ועוד הרבה יותר. התוסף מתממשק בצורה חלקה עם WooCommerce ותוספי אתרי חברים שונים.

מחיר: חינם ועד 799$ לשנה בהתאם למספר האתרים

ציון: 8

סקירה: TutorLMS הוא פתרון גמיש ועשיר בתכונות. בעוד שתהליך ההתקנה הראשוני עשוי להציב כמה אתגרים למתחילים, TutorLMS מפשט את התהליך. התוסף מגיע עם תמיכה מובנית ב-PayPal, וניתן לגשת לאפשרויות תשלום נוספות באמצעות הרחבות בתשלום. מנויים בתשלום מקבלים תמיכה מלאה בפורומים רשמיים, בעוד שמשתמשים בחינם יכולים לגשת לתמיכה מוגבלת.

WPCourseware

WPCourseware הוא תוסף פופולרי, קל לשימוש, שמגיע עם הרבה מאוד תכונות ליצירת קורסים גדולים וקטנים.

התוסף מאפשר גמישות רבה ביצירת קורסים, כל קורס יכול להכיל מודולים מרובים, יחידות ומבחנים. הוא תומך באפשרות לדרישות מקדימות לקורס ובפתיחה הדרגתית של תכנים.

ההתקנה מגיעה עם בנק שאלות (באנגלית), כך שתוכלו ליצור במהירות מבחנים עבור קורסים ומודולים שונים.

התוסף תומך בפרופיל מדריך, ציוני מדריך, ציוני תלמידים, מיילים מותאמים אישית, ותכונות רבות נוספות, שעוזרות לכם ליצור חוויה מרתקת עבור המשתמשים.

התוסף לא מאפשר קבלת תשלומים אונליין, ויהיה עליכם לשלב אותו עם תוספי אתר חברים או חנות.

מחיר: החל מ-99$ עבור 2 אתרים כולל תמיכה שנתית ועדכונים.

ציון: 7

סקירה: WPCourseware הוא בחירה טובה לאתר קורסים. הוא קל לשימוש ומגיע עם אפשרויות גמישות אשר נותנות לכם חופש ליצור סביבת למידה מרתקת. היעדר תמיכה מובנית לקבלת תשלומים הוא החיסרון הגדול של התוסף, והוספת שימוש בתוספי אתר חברים או חנות עלולים לסבך את המשתמש המתחיל.

Sensei

Sensei הוא תוסף חזק ליצירת קורסים שפותח על ידי אנשים שמאחורי WooCommerce. הוא גמיש וקל לשימוש והוטמעו בו שיטות עבודה מומלצות כמו WordPress ו WooCommerce.

יצירת קורס עם Sensie היא קלה יחסית אבל הוא לא חזק כמו עם פתרונות אחרים. אתם יכולים להפעיל מבחנים ומשימות שיעורי בית, לדרג אותם באופן אוטומטי או ידני, ואפילו להציע תגים ותעודות למשתמשים.

כדי למכור את הקורסים ולקבל תשלומים תצטרכו להשתמש ב-WooCommerce. עבור כל קורס שתרצו למכור תצטרכו ליצור מוצר ולקשר אותו לקורס הרלבנטי.

לתוסף אין הרבה אפשרויות אינטגרציה עם צד ג’. תוכלו לשלב את Sensei עם תוסף לאתר חברים, אבל אין לזה הרחבה מתאימה.

מחיר: החל מ-129$ עבור רישיון אתר יחיד עם תמיכה שנתית ועדכונים.

ציון: 7

סקירה: Sensei הוא פתרון טוב, שיאפשר לכם להציע קורסים אינטרנטיים. אם באתר שלכם מותקן כבר תוסף WooCommerce, אז Sensei יהיה מושלם להתממשקות עם החנות שלכם. עם זאת, אני חושב שאינטגרציה עם WooCommerce תהיה קשה למשתמשים מתחילים. לתוסף יש גם פחות תכונות והרחבות מלתוספים האחרים בפוסט הזה.

לסיכום

מהשוואת התוספים שבפוסט, נראה ש-LearnDash הוא בבירור האפשרות הטובה ביותר עבור רוב המשתמשים. הוא קל מאוד לשימוש עם טונות של תכונות והרבה אינטגרציות מגניבות עבור משתמשים שזקוקים להן. אני משתמש בו באתרים שלי ושל הלקוחות שלי.

LifterLMS נמצא במקום השני עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומבחר גדול תכונות.

אם אתם מעדיפים תוסף חינמי, אז LearnPress יכול להיות בחירה טובה. עם זאת, חשוב לזכור שהגירסה החינמית מציעה תמיכה מוגבלת.

אני מקווה שהפוסט הזה עזר לכם להשוות בין תוספי הקורסים הטובים ביותר, עם היתרונות והחסרונות שלהם, ותוכלו למצוא סיכום של ההשוואה בטבלה להלן.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...