שיווק במייל דרך אתרי וורדפרס

תוכן עניינים

דואר אלקטרוני הוא הערוץ הותיק והקל ביותר לשימוש, כשמדובר ביצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אם אתם רוצים להרחיב את העסק שלכם ולהפוך אותו לרווחי ביותר, זה המקום שבו שיווק במיל נכנס לתמונה.

הכלים לשיווק במייל התפתחו עד כדי כך שאין צורך יותר לשלוח מיילים קרים. בעלי עסקים עושים אוטומציה של כל מיני פעולות שיווק במייל עם כלי אוטומציה.

MailPoet ו-FluentCRM הם שני כלים כאלה שמשחקים יפה עם וורדפרס ועוזרים להפוך פעולות שיווק במייל לאוטומטיות. אבל השאלה היא מהי הבחירה הנכונה עבורכם?

בפוסט הזה אציג לכם את התכונות של כל אחד מהם, כמו האינטראקציה עם מערכות אחרות, מורכבות טכנית ותמחור, אבל לפני שניכנס לעובי הקורה, בואו נדבר על הסיבה שהחלטתי להשוות בין MailPoet ו-FluentCRM. ישנן הרבה מאוד פלטפורמות ותוספים לשיווק במייל. אז למה בחרתי דווקא את אלה?

למה FluentCRM vs. MailPoet?

MailPoet הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לאוטומציה של תהליכי שיווק במייל לוורדפרס. בעוד שיותר מ-300,000 משתמשי וורדפרס בחרו בו, FluentCRM היא אלטרנטיבה מבטיחה עם קצת יותר מ-10000 משתמשים פעילים.

כל כלי מגיע עם תכונות ופונקציות שונות, ויהיו כמה הבדלים בולטים בין שניהם. אבל כשזה מגיע לעלות של שיווק במייל, אתם תבחינו בהבדל משמעותי ביניהם. ובגלל זה החלטתי להשוות ביניהם.

MailPoet מציעים את רוב התכונות בגרסה החינמית שלהם ואז גובים תשלום חודשי על סמך מספר אנשי הקשר שיש לכם. עם MailPoet, תוכלו להחזיק 1000 אנשי קשר עם מספר בלתי מוגבל של שליחות מיילים.

תוכנית התמחור של FluentCRM מורכבת קצת יותר. אמנם יש גרסה חינמית עם יכולות מוגבלות ואנשי קשר בלתי מוגבלים, אבל הגרסה בתשלום איכותית הרבה יותר.במקום לפי מספר אנשי הקשר, התמחור של FluentCRM תלוי במספר הדומיינים שבהם מותקן התוסף. בנוסף, עלולה להיות עלות נוספת עבור מספר האימיילים שתשלחו, כיוון שהתוסף משתמש בכלים חיצוניים לשליחה.

אבל אפילו עם “הסיבוך” הזה בתמחור, FluentCRM זולה הרבה יותר מ-MailPoet.

אז ללא (עוד) הקדמות נוספות, בואו נצלול להשוואה!

FluentCRM vs. MailPoet - השוואת עומק

כאשר בוחנים כלים של שיווק במייל, לעתים קרובות מסתכלים רק על תכונות הכלי והעלות שלו, ומתעלמים משיקולים אחרים.

אם נשים רגע בצד של ההבדל בעלויות, MailPoet, FluentCRM – כולם מציעים מאפיינים איכותיים. אבל כלים מהסוג הזה לא עוסקים רק במאפיינים. יש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון.

לדוגמה, שני הכלים פועלים בצורה שונה, ולוקח זמן ללמוד איך להשתמש בהם. מכיוון שהאתר שלכם פועל על בוורדפרס, אי אפשר גם לשים בצד את החשיבות של האינטגרציות. אז החלטתי לפרק את ההשוואה על סמך הדברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתחליטו באיזה כלי להשתמש.

תכונה FluentCRM MailPoet
קלות שימוש

 

 

מאפייני שיווק במייל
קמפיינים, סדרות מיילים, מיילים לפי התנהגות אנשי קשר, תהליכי אוטומציה לשיווק במייל
קמפיינים, ניוזלטרים, מיילים לפי טריגרים
אינטגרציות
30+
29+
פילוח אנשי קשר
רשימות, תגיות, פילוח דינמי, תיוג לפי התנהגות
רשימות, פילוח דינמי
דוחות מייל
דוחות קמפיינים, דוחות סדרות מיילים, דוחות תהליכי אוטומציה
דוחות קמפיינים, דוחות תעבורת מיילים
מגבלת שליחת מיילים
ללא הגבלה (איחסון עצמי)
ללא הגבלה (חינם)
תמחור
129$ לשנה (אנשי קשר ללא הגבלה)
850$ לשנה (10,000 אנשי קשר)

בואו נתחיל!

קלות השימוש

חייבים להתחיל עם זה, מכיוון שאתם צריכים להגדיר את הכלי לפני שתוכלו להתחיל לעבוד איתו. אחרי שסיימתם להגדיר אותו, יש עקומת למידה כלשהי, כדי לעבוד עם תהליכי אוטומציה, סדרות מסרים ועוד.

MailPoet: שיווק במייל בתוך אתר וורדפרס

זהו תוסף וורדפרס מקורי. הוא מספק טפסים, הגדרות מיילים, טמפלייטים מוכנים, וכל מה שצריך כדי להתחיל לעבוד תוך רבע שעה.

אם אתם משתמשים בתוספים אחרים שמתממשקים עם MailPoet, אתם יכולים גם לחבר אותם די בקלות. עם זאת, בהתאם לצרכים שלכם מהאינטגרציה, ייתכן שתצטרכו להוריד או לרכוש תוספות הרחבות.

FluentCRM: שיווק במייל בתוך אתר וורדפרס

זהו תוסף וורדפרס נוסף, שעושה בדיוק את מה שעושה MailPoet. אתם יכולים פשוט להתקין את התוסף, ליצור טפסים לבניית רשימות הדיוור שלכם ולהגדיר מיילים שיווקיים אוטומטיים מתוך האתר עצמו.

אבל מה שמייחד את FluentCRM הוא האופן שבו הוא מתממשק עם תוספים אחרים של וורדפרס. כן, זה אוטומטי! לא צריך הרחבות או הגדרות נוספות. FluentCRM מזהה את התוספים המותקנים באתר באופן אוטומטי ומראה לכם את הדרכים האפשריות שבהן תוכלו להפוך דברים לאוטומטיים.

עם זאת, FluentCRM עדיין דורש רמה מסוימת של התעסקות. כפי שציינתי קודם, FluentCRM לא מטפל בשליחת המיילים בפועל בעצמו. למרות שהתוסף אכן שולח מיילים ללא כל הגדרה מיוחדת, ייתכן שהם לא יגיעו לתיבת הדואר הנכנס של הנמען בגלל האופן שבו וורדפרס מטפל בשליחת מיילים. לכן, עדיף להגדיר שירות שליחת מיילים כמו SMTP, SendGrid וכד’.

הזוכה: זהו שיוויון בין MailPoet ל-FluentCRM. בעוד של-MailPoet יש עליונות מבחינת ההגדרות הראשוניות, FluentCRM מפצה על כך בשלב מאוחר יותר עם אינטגרציות אוטומטיות.

מאפייני שיווק במייל

ברור ששיווק במייל דורש מאפיינים מסויימים. ל-MailPoet ול-FluentCRM לא חסרים מאפיינים כאלה.

מאפייני שיווק במייל של MailPoet

התוסף מציע 50+ טמפלייטים מוכנים למיילים, ויש לו ממשק יצירת טמפלייטים בשיטת גרור ושחרר. זה מאפשר לכם ליצור ניוזלטרים, מיילים ברוכים הבאים, והתראות על פוסטים אחרונים באתר.

ניוזלטרים: אלו הם מיילים חד פעמיים שנשלחים לרשימת אנשי קשר ספציפית או לכל אנשי הקשר שלכם.

מיילים ברוכים הבאים: מיילים אלה הם אוטומטיים או סדרות מיילים. כאשר מישהו מצטרף לרשימה, MailPoet יכול לשלוח מייל בודד או סדרה של מיילים.

התראות פוסט: אלו הודעות אוטומטיות על פוסטים באתר הוורדפרס שלכם. בכל פעם שאתם מפרסמים פוסט בבלוג, MailPoet יכול לשלוח עדכון במייל למנויים שלכם, כדי ליידע אותם על הפוסט החדש שלכם. אתם יכולים גם להגדיר את התדירות של הודעות אלו בהתאם להעדפות שלכם.

MailPoet גם מאפשר לכם להפוך חלק מהמיילים השיווקיים של WooCommerce לאוטומטיים.

עם MailPoet, אתם יכולים להגדיר מיילים שונים על סמך קטגוריית המוצר או ההזמנה של הלקוח שלכם. התוסף גם מאפשר לכם להגדיר מייל על נטישת עגלה ומיילים מותאמים אישית של WooCommerce כדי להגדיל את שיעורי ההמרות.

לכן, MailPoet היא בחירה טובה אם אתם רוצים מיילים אוטומטיים לאתר ולחנות WooCommerce שלכם.

מאפייני שיווק במייל של FluentCRM

FluentCRM מציע שלושה סוגים של מאפייני שיווק במייל. אתם יכולים לשלוח או לתזמן קמפיין מייל, להגדיר סדרות מיילים, וההתמחות של התוסף – אוטומציה לשיווק במייל.

מכיוון שזהו תוסף וורדפרס, FluentCRM מציע ממשק כתיבת מיילים מבוסס בלוקים, ללא טמפלייטים. אבל זה לא צריך להדאיג אתכם. אם אתם יודעים לכתוב פוסטים באתר. יותר!

קמפיין מייל: כאן תוכלו לשלוח מיילים לרשימת אנשי קשר, ממש כמו הניוזלטרים של MailPoet. עם זאת, כאן יש לכם גם תכונות נוספות כגון בדיקות A/B ופעולות לאחר שליחת הקמפיין.

סדרות מיילים: אלו בעצם קבוצות של מיילים, שנשלחים בסדר מסויים. כאן תוכלו להחליט מתי לשלוח מייל ומתי לא. סדרות מיילים מנוצלות בצורה הטובה ביותר בתוך משפכי האוטומציה של השיווק במייל.

אוטומציה לשיווק במייל: מאפשרת לכם לבנות מסעות לקוח ממש בתוך התוסף, ובהתממשקות לתוספים אחרים. למשל, פעולה כלשהי בוצעה על איש קשר – הגדר לו תגית, הכנס אותו לרשימת דיוור ספציפית והתחל לשלוח לו סדרת מיילים.

FluentCRM מבטל את הצורך להשתמש בחיבורים חיצוניים כדי שדברים יקרו. אתם יכולים פשוט לבחור טריגר ולהתחיל לבנות משפכי אוטומציה למיילים, באמצעות ממשק האוטומציות הויזואלי.

האוטומציות של התוסף מגיעות עם הרבה מאוד אפשרויות פשוטות ליישום.

האינטגרציות המובנות של FluentCRM מאפשרות לכם להפעיל טריגרים לאירועים שונים בתוך האתר כברירת מחדל, וגם טריגרים ספציפיים לתוספים. אתם יכולים פשוט לבחור אחד מאלה ולהתחיל לעצב את משפכי האוטומציה שלכם.

הזוכה: ל-FluentCRM יש יותר מאפיינים הקשורים לשיווק במייל בתוך וורדפרס מאשר ל-MailPoet, וגם קל יותר לעבוד איתו, לכן בכל הנוגע למאפייני שיווק במייל, FluentCRM הוא המנצח.

אינטגרציות

אינטגרציות עוזרות לכם לחבר אפליקציות וכלים שבהם אתם משתמשים, כדי להעביר מידע ונתונים בין פלטפורמות ולבצע פעולות שונות.

האינטגרציות עוזרות לכם לייעל תהליכי עבודה ועוזרות לכם להשיג יותר אוטומציה באמצעות הכלים שאיתם אתם עובדים.

אינטגרציות של MailPoet

MailPoet מתממשק עם WooCommerce, טפסים פופולריים, בוני דפים ותוספים אחרים של וורדפרס. אלה כוללים Elementor, Fluent Forms, Gravity Forms, OptinMonster, MemberPress, Bloom וכו’.

בסך הכל, MailPoet מתממשק עם 29 תוספים, שרובם הם של טפסים וכלים ליצירת לידים. הוא לא מתממשק הרבה תוספים חשובים למסחר אלקטרוני, מנויים וקורסים, מלבד WooCommerce, MemberPress, Ads Advanced, Profile Builder ו-Simple Giveaways,

חיסרון גדול נוסף של MailPoet הוא שהוא אינו מציע webhooks המאפשרים למשתמשים לבנות אינטגרציה משלהם.

אינטגרציות של FluentCRM

FluentCRM מציע 25+ אינטגרציות מובנות, שרובן עם תוספים של וורדפרס. האינטגרציות כוללות WooCommerce, Elementor, Fluent Forms, MailOptin, LearnDash, MemberPress, WishList Member וכן הלאה. חוץ מזה, צוות הפיתוח מוסיף עוד אינטגרציות מדי רבעון, ומפתחי תוספים רבים בונים אינטגרציה לתוספים שלהם עם FluentCRM.

מה שהכי טוב באינטגרציות של FluentCRM הוא שהן מובנות בתוסף. אם מותקן לכם תוסף כלשהו, FluentCRM מזהה אותו באופן אוטומטי ומראה לכם דרכים להפיק את המקסימום מהחיבור.

אחד החסרונות העיקריים של FluentCRM הוא שהוא עדיין לא מתממשק עם תוספי טפסים פופולריים רבים וכלים לבניית טפסים. מכיוון שתוספים וכלים כאלה הם חיוניים ליצירת לידים, אתם עלולים להימנע מלהשתמש בתוסף. אבל אם לא אכפת לכם להתעסק קצת עם טכני ו-webhooks, תוכלו לחבר כל טופס עם FluentCRM!

הזוכה: זהו שיוויון בין MailPoet ל-FluentCRM. בעוד של-MailPoet יש עליונות מבחינת אינטגרציה עם תוספי בניית טפסים,  FluentCRM מפצה על כך עם אינטגרציות מובנות לתוספים רבים ושימוש ב-webhooks.
אני ממליץ לכם לבדוק לאיזה כלי יש את האינטגרציות שמתאימות לכם.

פילוח אנשי קשר

פילוח אנשי קשר מאפשר לכם להעביר מסרים רלוונטיים ומותאמים אישית לקהל שלכם. זה חשוב ביותר אם אתם רוצים ליצור קבוצות אנשי קשר ששיש להם מאפיינים דומים.

פילוח אנשי קשר ב-MailPoet

MailPoet מאפשר לכם ליצור רשימות ופילוחים. אני מאמין שהשימוש של “רשימה” די ברור.  יכולת הפילוחים של MailPoet מתקדמת למדי. אתם יכולים ליצור רשימות עבור אנשים שמצטרפים באמצעות טפסי הרשמה. גם משתמשי וורדפרס ולקוחות WooCommerce יכולים להתווסף לרשימות.

תכונת הפילוחים מאפשרת לכם לסנן אנשי קשר לפי תנאים שונים. אתם יכולים להגדיר מגוון רחב של תנאים ולסנן אנשי קשר די בקלות.

פילוח אנשי קשר ב-FluentCRM

FluentCRM מאפשר לכם לפלח את אנשי הקשר שלכם באמצעות רשימות, תגיות ופילוחים דינמיים.

בנוסף, יש לכם יכולת טובה יותר לנהל את אנשי הקשר, מכיוון שניתן להחיל רשימות ותגיות כאשר מתרחשים אירועים מבוססי תוסף (כלומר, כאשר מישהו נרשם לקורס, הוסף אותו לרשימה או הגדר לו תגית).

הפילוח הדינמי דומה למה שאתם יכולים לעשות ב-MailPoet. אתם יכולים להגדיר את התנאים, ואנשי קשר יתווספו לפילוח באופן אוטומטי.

הזוכה: לאור הגמישות שהיא מציעה, פילוח אנשי הקשר של FluentCRM טוב יותר מזה של MailPoet.

דוחות מייל

דוחות מייל מפורטים הם דבר חובה שכל כלי אוטומציה לשיווק במייל צריך להכיל. אחרי הכל, הנתונים עוזרים לכם, המשווקים במייל, לקבל החלטות, למי לדוור, מתי לדוור, מה לדוור.

דוחות מייל ב-MailPoet

דוחות המייל של MailPoet כוללים רק את הנתונים הסטטיסטיים הבסיסיים, כמו דוחות מסירה, נתוני שליחה, פתיחה, הקלקה וכו’. אין דוחות מתקדמים שמתייחסים להצלחה או כישלון של קמפיינים.

דוחות מייל ב-FluentCRM

דוחות המייל של FluentCRM דומים למה שתמצאו ב-MailPoet. הם מאפשרים לכם לעקוב אחר ביצועים של קמפיינים, סדרות מיילים ומשפכי האוטומציה שלכם. בנוסף, אם אתם שולחים מיילים ללקוחות WooCommerce, תוכלו גם לראות דוח הכנסות.

דוחות האוטומציה של FluentCRM כוללים דוחות על שלבים בתהליכי האוטומציה, ומציגים לכם את יחס ההמרה. התוצאה היא שאתם מקבלים נתונים איכותיים באמת, שאיתם תוכלו לבצע אופטימיזציה של המשפכים שלכם, כדי לקבל שיעורי המרה טוב יותר.

הזוכה: גם MailPoet וגם FluentCRM מגיעים עם אפשרויות ניתוח נתונים דומות. ל-FluentCRM יש יתרון קטן על MailPoet עם הדוחות המפורטים של תהליכי האוטומציה.

תמחור

דיברנו על תמחור בהתחלה, אבל לא צללנו לפרטים. רוב הכלים פועלים לפי מדיניות תמחור מסובכת. חלק מהכלים מחייבים לפי מספר אנשי הקשר שאתם מחזיקים, וחלק מחייבים לפי מספר המיילים שאתם שולחים.

חוץ מזה, ישנם כלים שמגבילים את היכולות בהתאם לדרגת התמחור שבחרתם.

תמחור של MailPoet

MailPoet הוא בחינם עבור 1000 אנשי הקשר הראשונים. אם אתם משתמשים בשירות שליחת המיילים שלהם, המחיר ייקבע לפי מספר אנשי הקשר. עבור 10,000 אנשי קשר ושליחת מיילים ללא הגבלה, תצטרכו לשלם 63 $ בכל חודש. והעלות ממשיכה לעלות ככל שהעסק שלכם גדל.

עם זאת, אם תחליטו לא להשתמש בשירות שליחת המיילים שלהם, תוכלו לרכוש את הרישיון השנתי במחיר שבין $149 ל $499 (בהתאם למספר הדומיינים שעליהם תתקינו את התוסף).

תמחור של FluentCRM

ל-FluentCRM יש מודל תמחור שונה לחלוטין בהשוואה ל-MailPoet. לתוסף יש שלוש רמות תמחור – כולן מבוססות על מספר ההתקנות. אין מגבלה על כמות אנשי הקשר או שליחות מיילים. כל היכולות והאינטגרציות כלולות בכל רמת רישוי שתבחרו.

עם זאת, FluentCRM לא מציע שירות מובנה לשליחת מיילים. שליחת המיילים תלויה בהגדרות של אתר הוורדפרס שלכם. וורדפרס לא טובה בטיפול בשליחת מיילים, אז תצטרכו לחבר את האתר עם שירות טוב לשליחת מיילים.

המחירים יכולים להתחיל מ-1000 שליחות תמורת $0.10. לא משנה באיזה שירות מיילים תשתמשו, תוכלו לחסוך הרבה כסף כל חודש!
 

הזוכה: ללא תשלום חודשי, ללא רמות תמחור מורכבות; מדיניות התמחור הפשוטה של FluentCRM יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אז אין בעיה לבחור את המנצח בקטגוריה הזו.

פסק דין ומסקנות

אני יכול בקלות לומר ש-FluentCRM טוב יותר מ-MailPoet, על סמך כמות הקטגוריות בהן זכה, אבל עדיף לבחור בכלי שמתאים יותר לעסק ולצרכים שלכם.

אז נסכם את הפוסט הזה עם הסיבות לבחירה ב-MailPoet או FluentCRM.

סיבות לבחור ב-MailPoet

סיבות לבחור ב-FluentCRM

לאור ההשפעה המשמעותית שיש לו, כלי לשיווק במיילים יכול לשפר או לפגוע בעסק שלכם.

אני מקווה שההשוואה הזו תעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בבחירת הכלי המתאים לכם ביותר.
מוזמנים גם לקרוא את המאמר שלנו איך לבחור מערכת דיוור לעסק שלכם

בהצלחה!

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...