מנהל סיסמאות שכדאי לך להכיר

תוכן עניינים

כמעט כל אתר שאתם מבקרים בו, החל מפייסבוק, גוגל, אתר פורומים כלשהו, אתר קופת חולים או בנק וכו’ וכו’ וכו’, דורש שתיצרו חשבון משתמש ותחשבו על סיסמה.

הבעיה היא שאי אפשר לזכור עשרות סיסמאות, אז האפשרות המיידית של רוב האנשים היא ליצור חשבונות עם אותו שם משתמש ואותה סיסמה לכל האתרים. רוב הסיכויים שזה לא יהיה אפשרי, כי יש אתרים שדורשים ששם המשתמש יהיה כתובת מייל, ואילו לאחרים זה ממש לא משנה. יש אתרים שדורשים שסיסמת החשבון תהיה במינימום תווים מסוים או תכיל תווים מיוחדים, ואתרים אחרים דווקא לא דורשים את זה. 

מה גם שזה לא הדבר הכי בטוח בעולם, כי אם למשל ייפרץ חשבון אחד שלכם, יתכן והפורצים יצליחו גם להיכנס לחשבונות אחרים שלכם, כי השתמשתם באותם פרטי התחברות.

הצעד החכם יותר הוא להשתמש בתוכנת מנהל סיסמאות כדי לזכור סיסמאות ייחודיות ומורכבות עבור כל האתרים שאתם צריכים להיכנס אליהם.

התוכנה תנהל עבורנו את פרטי הגישה לכל אתר ואתר, על ידי יצירת תיקיה לכל אתר, שתכיל בתוכה את קישור ההתחברות, שם המשתמש והסיסמה. כל מה שאתם תצטרכו לעשות זה ללחוץ על שם התיקיה המתאים לאתר שאליו אתם רוצים להתחבר.

האם מנהל הסיסמאות הוא הדרך הטובה ביותר לאחסן סיסמאות?

כן, מנהל סיסמאות הוא אחת הדרכים הבטוחות ביותר לאחסן את כל פרטי הגישה שלכם ומידע רגיש. כמעט כל אתר שאתם מבקרים בו, או פלטפורמה שבה אתם משתמשים מחייבים אתכם ליצור חשבון. אם אתם מחפשים את האבטחה הטובה ביותר עבור המידע שלכם, עליכם להשתמש בסיסמאות מורכבות ומיוחדות עבור כל אחת מהן כדי למנוע דליפות נתונים או פריצות לחשבון. עם זאת, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לזכור כל סיסמה.

זה המקום שבו מנהל סיסמאות הוא הפתרון הטוב ביותר. לא רק שזו הדרך הבטוחה ביותר לאחסן את כל נתוני ההתחברות שלכם ומידע מקוון רגיש אחר, אלא גם, זה הכלי המושלם ליצור סיסמאות קשות לניחוש, לאחסן מידע רגיש אחר, כמו פרטי כרטיס אשראי או הערות מאובטחות, וכל מה שאתם צריכים זה לזכור רק סיסמה אחת – סיסמת האב שלכם לתוכנת מנהל הסיסמאות.

תוכנת מנהל סיסמאות גם מקלה על החיים על ידי מתן אפשרות למילוי אוטומטי במכשירים מהימנים, שאותם תגדירו בתוכנה עצמה.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מנהל סיסמאות

אפילו מנהל הסיסמאות הטוב ביותר בעולם יהיה חסר תועלת עבורכם אם הוא לא יתאים לצרכים הספציפיים שלכם או שיהיה פשוט מסובך מדי לשימוש. זו הסיבה שלא כדאי למהר ולהוריד את מנהל הסיסמאות הראשון שאתם רואים, אלא לעשות קצת מחקר מקדים:

ואל תשכחו שמנהלי סיסמאות של צד שלישי עדיפים על אפשרויות מובנות כמו Apple Keychain או אינטגרציות של דפדפנים. בעוד שהאחרונים נוחים לשימוש, חסרות להם תכונות האבטחה הנחוצות כדי להבטיח אמינות של 100%. בנוסף, הם בדרך כלל מוגבלים למערכת המקומית (מכשיר, מערכת הפעלה, דפדפן וכו’), בעוד שמנהל סיסמאות צד שלישי מאפשר שימוש על פני פלטפורמות רבות.

מנהלי הסיסמאות המומלצים ביותר לשנת 2024

כדי למצוא את מנהל הסיסמאות הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם, הכנו סקירה של תוכנות מנהל סיסמאות, הקיימים כיום בשוק.

קראו את הסקירות הכלליות שלהם למטה ובחרו אחד שמתאים לדרישות שלכם.

NordPass

NordPass, מהצוות שמאחורי NordVPN, הוא שירות יעיל וקל לשימוש לגישה מאובטחת לסיסמאות שלכם דרך אפליקציות שולחן עבודה ונייד או באינטרנט. הם הוסיפו כמה תכונות בולטות במשך הזמן, כולל סורק פרצות נתונים, דוח תקינות סיסמאות, כספת אינטרנט ואפשרות להורשה של סיסמה.

התוכנה מתאימה למשתמשים עסקיים. NordPass for Business מתמקדת בהיגיינת סיסמאות עם כלים שונים שיעזרו למנהלי מערכת לראות לאילו עובדים יש סיסמאות חלשות, בשימוש חוזר או ישנות בכספות שלהם.

יתרונות וחסרונות של NordPass

יתרונות
חסרונות

LogMeOnce

ל-LogMeOnce יש גרסה חינמית לחלוטין, ללא הגבלה על מספר הסיסמאות השמורות או על מספר המכשירים שבהם אתה משתמש. הגרסה בתשלום עשירה בתכונות, וישנן אפשרויות רבות לאימות.

התוכנה מיועדת לאנשים ששונאים סיסמאות. LogMeOnce החלה להציע תכונת כניסה ללא סיסמה לפני שנים, הרבה לפני שמתחרים רבים החלו להוסיף את תכונת האבטחה למוצרים שלהם.

יתרונות וחסרונות של LogMeOnce

יתרונות
חסרונות

Bitdefender

מנהל הסיסמאות של Bitdefender הוא מציאה למי שמחפש מנהל סיסמאות מחברה אמינה במחיר של $20 בלבד לשנה הראשונה ($30 בחידוש).

כדי להפעיל את מנהל הסיסמאות החדש שלה במהירות, Bitdefender העניק רישיון לטכנולוגיה מ-SaferPass ולאחר מכן שילבה אותה בפורטל המקוון המרכזי שלה. מנהל הסיסמאות עובד על Windows, Mac, Android ו-iOS אך לא לינוקס כרגע.

תמיכת מפתח סיסמה היא עוד משהו שחסר למנהל הסיסמאות הזה כרגע, אבל החברה מתכננת להוסיף אותו במועד מאוחר יותר. Bitdefender מציעה גם הרחבות דפדפן עבור Chrome, Edge, Firefox ו-Safari כדי שתוכלו להשתמש בו עם הדפדפן המועדף עליכם.

אחת התכונות היותר מעניינות של מנהל הסיסמאות החדש של Bitdefender היא שהוא מספק שתי דרכים שונות לשחזר את החשבון שלך אם במקרה תשכחו או תאבדו את סיסמת האב שלכם.

יתרונות וחסרונות של Bitdefender

יתרונות
חסרונות

Roboform

ל-RoboForm Everywhere יש יכולות מילוי טפסים חזקות וניהול סיסמאות איכותי. בעידן שבו מוצרים מתחרים רבים מעדכנים את ממשקי המשתמש ועובדים על קלות השימוש, כספת האינטרנט החדשה של RoboForm היא תוספת מבורכת למוצר מצוין.

אם אתם כבר מכירים את מערכת הקבצים של מנהל הסיסמאות, השימוש בגרסה הנוכחית יהיה קל. RoboForm הוא מנהל סיסמאות בעל יכולת גבוהה, אם כי מערכת התפריטים שלו אינה חלקה או אינטואיטיבית כמו המתחרים.

יתרונות וחסרונות של Roboform

יתרונות
חסרונות

למה LastPass לא ברשימה שלנו?

מנהל הסיסמאות של LastPass לא נכלל ברשימת מנהלי הסיסמאות הטובים ביותר שלנו עקב פרצות האבטחה החוזרות ונשנות שהוא חווה.

אחרי הפריצות האחרונות, LastPass הודו כי כספות הגיבוי של נתוני המשתמשים נגנבו. בנוסף, נחשף כי רמות ההצפנה המגנות על נתוני המשתמשים ב-LastPass היו חלשות מאוד.

לכן LastPass כבר לא נחשב למנהל סיסמאות מאובטח, ומומלץ לחפש ספקים חלופיים טובים יותר כדי להגן על הנתונים הרגישים שלכם.

לסיכום

ככל שמספר התקפות ופריצות הסייבר עולה מדי יום, אי אפשר להפריז בנחיצותו של מנהל סיסמאות אמין. ככל שאנו מבלים יותר ויותר זמן באינטרנט, הצורך להגן על הנתונים האישיים שלנו חייב להיות נוהג מקובל. מאמר זה הציג את התפקיד החיוני של מנהלי סיסמאות. על ידי בדיקת סוגי מנהלי סיסמאות שונים, אנחנו מאמינים שנתנו לכם כלים לקבל החלטה מושכלת. בין הבחירות המובילות שלנו, אנחנו משתמשים ב-Roboform, אבל NordPass מכילה את כל התכונות החשובות למנהל סיסמאות מעולה, מה שמבטיח לכם נוכחות מקוונת בטוחה וגמישה יותר, במחיר סביר.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...