מערכת ניהול שותפים לאתר וורדפרס

מהי מערכת ניהול שותפים? איך היא יכולה לעזור לכם להגדיל מכירות?
אצלנו בזוגיטל תוכלו למצוא את כל התשובות בשירות האישי שנספק לעסק שלכם.

ספריית תכנים
קופונים לשותפים
ממשק שותפים
רישום שותפים
סטטיסטיקות
חומרי פרסום

מהי מערכת ניהול שותפים?

מערכת ניהול שותפים מאפשרת לבעל האתר לתגמל שותפים שמפנים גולשים לאתר האינטרנט שלו, אשר בסופו של דבר רוכשים מוצר או שירות שהוא מציע. העמלה יכולה להיות סכום קבוע או אחוז מעלות המוצר או השירות שנרכשו.
נכס דיגיטלי זה מאפשר לעסקים לגייס אנשי מכירות ולשלם להם רק לפי תוצאות ומכירות שהם מייצרים, ללא משכורת קבועה מראש.
השותפים יכולים להיות יוצרי תוכן ואפילו עסקים משלימים, שהקהל שלהם מתעניין בשירותים והמוצרים שהעסק מציע.
עם מערכת ניהול שותפים לאתר וורדפרס, הכל שקוף, גם לבעל העסק, אשר יודעים בכל רגע נתון איזה שותף מייצר מכירות וכמה עמלה מגיעה לו, וגם לשותפים, אשר יודעים כמה מכירות הם ייצרו וכמה עמלה מגיעה להם על כך.

יצירת שותפים

אני יכול לעזור לכם להוסיף שותפים חדשים למערכת שלכם באמצעות כל האפשרויות הזמינות: להגדיר טופס רישום של שותפים, להגדיר רישום אוטומטי ואפילו להעלות קובץ שותפים משלכם.

עמלות שותפים

אני מבין לחלוטין שעמלות קבועות או באחוזים לא מספיקים כדי לעודד את השותפים שלכם. אני יכול להתאים אישית את התוסף ולוודא שאתם מתגמלים את השותפים שלכם במגוון דרכים, החל מההנחה על המוצרים שלכם ועד נקודות למימוש בחנות שלכם.

אזור שותפים

לשותפים שלכם יש לוח בקרה משלהם, שבו הם יכולים לעקוב אחר הביצועים שלהם, אך לפעמים האפשרויות מוגבלות. כאן אני נכנס לתמונה! אני יכול להוסיף הרבה יותר ולוודא שיש להם באנרים יצירתיים, כתובות אתרים להפניה, נתונים סטטיסטיים וגרפים. אני יכול גם לעצב את לוח הבקרה ולוודא שהשותפים שלכם מקבלים חווית משתמש מעולה.

מעקב שותפים

כברירת מחדל, מעקב אחר קישורי שותפים נעשה על ידי קובץ cookie שתקף ליום אחד. אני יכול להגדיר את הקובץ לכל פרק זמן שיהפוך את קמפיין השותפים שלכם למוצלח עוד יותר.

אינטגרציות

שילוב של AffiliateWP עם הכלים שאתם כבר משתמשים בהם יכול לחסוך לכם המון זמן. בין אם מדובר ב-WooCommerce לחנות מקוונת, ב-LearnDash לניהול קורסים, או בטפסי Gravity Forms להרשמות, אני יכול לגרום לדברים לעבוד בתוך זמן קצר.

התראות הפניה

רוצים שהשותפים שלכם יעודכנו על ההפניות שלהם? אני יכול ליצור הודעות מותאמות אישית, התראות, הערות או כל דבר אחר שיעזור לשותפים שלכם לקדם את המותג שלכם.

תשלומים

אני יכול לבצע התאמה אישית את הרשומות בדוחות, כך שהם יתאימו לצרכים המדויקים של הארגון או החברה שלכם.

רישום הפניות

אם לקמפיין השותפים שלכם יש הרבה תנאים ותרצו לעקוב טוב יותר אחרי ההפניות, אני יכול להוסיף תכונות מעקב מותאמות אישית ולוודא שלא תחמיצו דבר!

יבוא / יצוא

מתקשים לייצא או לייבא ​​נתונים על השותפים שלכם, על הפניות או תשלומים? אני יכול להפוך את החוויה הזו לחלקה ככל האפשר עבורכם.

דוחות

אני יכול להגדיר את הדוחות בהתאם להעדפות שלכם, ולוודא שהכל עובד בצורה חלקה.

התממשקות AffiliateWP ו-Woocommerce

שיווק שותפים הוא דרך בדוקה לייצר מכירות ולשלוח תנועה לחנות המקוונת שלכם. אם אתם מוכרים באמצעות WooCommerce, יש מגוון רחב של אפשרויות שאיתן תוכלו לתמרץ את השותפים שלכם. באמצעות ההתקנה הנכונה, תוכלו לתגמל את השותפים שלכם מייד לאחר השלמת ההזמנה או על בסיס מוצר. אם אינכם מעוניינים להסתמך על כתובות אתרים להפניה, אני יכול גם לשייך שותפים לקודי קופון. בדרך זו הפניות מקבלות הנחה על המוצרים שלכם בעוד שהשותפים מרוויחים לעצמם עמלת מכירה.

התממשקות AffiliateWP ו-Gravity Forms

טפסי Gravity Forms מאפשרים לכם ליצור תהליך בקשה מלא בצורה קלה במיוחד. בדרך כלל, ייתכן שתרצו שיהיה בדפי נחיתה כדי לשפר המרות. כאשר מישהו מבקר באתר שלכם דרך קישור שותף וממלא את טופס יצירת הקשר, השותף מתוגמל אוטומטית. אני יכול גם ליצור קופונים ולקשר אותם לטופס, כך שלשותפים שלכם תהיה דרך נוספת לקדם את המותג שלכם.

התממשקות AffiliateWP ו-LearnDash

המשתמשים שלכם יכולים להירשם כשותפים ולקבל עמלה או גישה לתוכן פרימיום על ידי הפניית לקוחות לאתר הקורסים שלכם. ואם יש לכם קורסים חינמיים, תוכלו לתגמל את השותפים שלכם בנקודות.

למה כדאי לבחור בזוגיטל להתקנת מערכת שותפים?

זוגיטל מורכבת מצוות מנצח של בעלי ניסיון רב ונרחב בייעוץ שיווקי, בבניית נכסים דיגיטליים וביישום אוטומציות בעסק כבר יותר משני עשורים. אצלנו תקבלו שירות מלא באנושיות וגם בידע טכנולוגי רב, המתחיל בבדיקת התאמה ובמציאת הדרך הנכונה להתניע את תהליך הפריצה שלכם לעולם הדיגיטל, וממשיך בליווי צמוד לאורך כל הדרך בתוספת הסברים, הנחיות והמלצות לעבודה בהמשך עם בעלי מקצוע מומחים.

במשך השנים בנינו גם רשת נטוורקינג גדולה שנשמח לשלב אתכם בה כדי שתוכלו להמשיך ולמנף את העסק שלכם קדימה.

בניית אתר חברים - למה דווקא עם זוגיטל?

איך מצטרפים לשירות התקנת מערכת שותפים באתר?

רוצים להתקין מערכת שותפים באתר הוורדפרס שלכם ולשלם רק על מכירות?
מלאו כאן את הפרטים שלכם וזמנו לנו שיחה ראשונית להיכרות ובדיקת התאמה

שאלות נפוצות

למה כדאי לבנות אתר חברים?

לבניית אתר חברים מספר יתרונות. הנה כמה מהבולטים בהם:

  • מאפשר לטפח קהילה של לומדים. התלמידים יכולים לשאול שאלות, לחלוק תובנות, לשתף פעולה ולשפר את חווית הלמידה שלהם.
  • מספק כלים למעקב אחר ההתקדמות של כל תלמיד, ומאפשר לספק תמיכה והדרכה אישית לכל תלמיד
  • מאפשר מסע למידה מובנה. אפשר לעדכן או להוסיף תוכן חדש וכך לשמור על הקורס מעודכן ובעל ערך עבור התלמידים.
  • מספק דרך לייצר רווח מהמומחיות שלכם וליצור זרם עקבי של הכנסות.
  • אפשר לרשום חברים חדשים כל הזמן, והתוכן נגיש לסטודנטים מכל מקום בעולם.
  • מספק נתונים ותובנות חשובות לגבי המעורבות, התקדמות והתנהגות התלמידים.
  • משפר את חווית הלמידה הכוללת עבור התלמידים. ועוד.

 

 
 
 
 

האם יש הגבלה בכמות הקורסים שאפשר להקים?

לא, בדרך כלל אין הגבלה במספר הקורסים שתוכלו להקים באתר החברים. מספר הקורסים שתוכלו ליצור ולהציע יהיה תלוי ביכולות ובמגבלות של פלטפורמת אתר החברים שבה תבחרו להשתמש.

רוב פלטפורמות אתרי החברים מאפשרות ליצור מספר קורסים ולארגן אותם בצורה נכונה באתר, ליצור מודולים או שיעורים שונים בתוך כל קורס וכמובן לבנות אותם לפי הדרישות שלכם.

האם בניית אתר חברים משאירה אותי עם אתר משלי ואני עצמאי לתפעל את האתר?

כן, בניית אתר חברים מעניקה לך את החופש והעצמאות לתפעל ולנהל את האתר שלך. אתר חברים מאפשר לך שליטה על התוכן, העיצוב, הפונקציונליות והתפעול הכולל של האתר.

כבעל האתר, תוכל להתאים אישית את אתר החברים שלך לפי המיתוג וההעדפות שלך, לבחור את הפלטפורמה, לעצב את האתר ולהוסיף או להסיר תכונות לפי הצורך.
בנוסף, יש לך את האוטונומיה לקבוע את  התמחור והרשאות הגישה לאתר שלך. תוכל להגדיר את הכללים וההנחיות לקהילה ועוד.

מה ההבדל בין בניית אתר חברים לבניית אתר אינטרנט רגיל?

לבניית אתר חברים ולבניית אתר רגיל יכולים להיות כמה הבדלים. להלן כמה הבחנות עיקריות:

1. מטרה: אתר חברים נועד בדרך כלל לטפח קשרים חברתיים ולאפשר אינטראקציות בין קבוצה מסוימת של חברים או מכרים. מטרתו היא ליצור מרחב פרטי ומאובטח עבור חברים לתקשר, לשתף עדכונים וליצור קשר זה עם זה. מצד שני, לאתר רגיל יכולות להיות מטרות שונות, כמו אספקת מידע, קידום מוצרים או שירותים, הצגת תיק עבודות או מתן משאבים לקהל רחב יותר.

2. חברות וגישה: אתר חברים מבוסס בדרך כלל על מנויים, כאשר הגישה מוגבלת לקבוצה ספציפית של אנשים המוזמנים או מאושרים להצטרף. למנויים יש בדרך כלל פרופילים משלהם והם יכולים ליצור אינטראקציה זה עם זה בתוך קהילת האתר. לעומת זאת, אתר אינטרנט רגיל פתוח לרוב לציבור, וכל אחד יכול לבקר ולגשת לתוכן ללא צורך בחברות או התחברות.

3. פרטיות ואבטחה: פרטיות ואבטחה הם שיקולים מכריעים עבור אתרי חברים. אתרים אלה מספקים לעתים קרובות מידע מאובטח כדי להבטיח שאינטראקציות חברים, מידע אישי ותוכן משותף יישארו בתוך הקהילה הפרטית. מאידך, לאתרים רגילים עשויים להיות דרישות פרטיות ואבטחה שונות בהתאם לאופי התוכן ולקהל המיועד.

4. תקשורת ושיתוף פעולה: אתרי חברים בדרך כלל נותנים עדיפות לתכונות המקדמות תקשורת ושיתוף פעולה בין חברים. כמו הודעות פרטיות, דיונים קבוצתיים, תכנון אירועים, לוחות שנה משותפים ושיתוף קבצים. אתרים רגילים עשויים להתמקד יותר בתקשורת חד-כיוונית, כגון מתן מידע או מתן אפשרות ליצירת קשר עם בעל האתר.

5. מעורבות קהילתית: אתרי חברים שואפים לבנות תחושה של קהילה ולאפשר אינטראקציות חברתיות בין חברים. ייתכן שלאתרים רגילים לא יהיה אותו דגש על מעורבות קהילתית, אלא אם כן תוכננו כך.


בודק...