12 כלים שכל משווק אינטרנטי צריך

בואו נהיה כנים, אנחנו בסוף שנת 2017 ואם אין לכם נוכחות אינטרנטית, אתם חיים בתקופת האבן, ואתם בהחלט משאירים כסף על השולחן.

עכשיו השאלה היא … "מה הם הכלים שאתם צריכים כדי לשווק באינטרנט ולהתחיל לקבל תוצאות?"

בפוסט הזה, נבחן את הכלים שהמשווקים הטובים ביותר משתמשים בהם כדי להשיג נוכחות אינטרנטית, ליצור יותר לידים ולמקסם את הרווחים שלהם.

1. מחולל אתרים

כשמדברים על יצירת נוכחות אינטרנטית, אין שום דבר שמשתווה לדומיין משלכם.

ישנם מאות, אם לא אלפי פתרונות מקוונים שבעזרתם תוכלו ליצור אתר אינטרנט.

מניסיוננו, הדרך הקלה ביותר לבנות אתר אינטרנט היא בעזרת ממשק Drag'n Drop.

הטכנולוגיה הזו מאפשרת לכל אחד להיות מסוגל להקים אתר אינטרנט בתוך דקות, ללא צורך במפתח אתרים, או כל ניסיון עם קוד.

2. משפכי מכירות

אם עדיין לא שיווקתם משהו באינטרנט, יכול להיות שאתם שומעים על משפכי מכירות בפעם הראשונה. אל תרגישו רע עם עצמכם… המונח הזה נמצא בשימוש רק בשנים האחרונות והוא נועד לתאר את התהליך שהלקוח עובר, מהרגע הראשון שהוא שומע על הפתרון שלכם ועד לרגע הרכישה בפועל.

זוהי שיטה יעילה מאוד, כשמדובר ביצירת מכירות באינטרנט, וישנם משווקים שבחורים ליצור משפך מכירות לפנישהם בכלל שוקלים להקים אתר אינטרנט.

במערכת של BuilderAll יש לכם גישה למאות משפכי מכירות מוכנים, שאתם רק צריכים להזין בהם את התכנים שלכם ולצאת לדרך.

3. מערכת דיוור

אתם כבר יודעים כמה חשוב ליצור רשימה של קונים פוטנציאליים, שהייתם איתם באינטראקציה כלשהי בעבר.

מערכת דיוור היא חלק קריטי בתשתיות של העסק שלכם. הרעיון הוא לתת לאנשים פתרון כלשהו תמורת פרטי הקשר שלהם, ולאחר מכן לעשות להם פולו-אפ על "טייס אוטומטי" עם תכנים נוספים ומידע למה הפתרון שלכם הוא הטוב ביותר עבורם.

אלו הם 3 כלים שאתם חייבים להשתמש בהם כדי לשווק באינטרנט וליצור לעצמכם הכנסה יציבה. אבל, ישנם כלים נוספים, שיכולים לעזור לכם לשפר את הנוכחות האינטרנטית שלכם וליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלכם בדרכים שונות.

4. וידאו אוטומטי

בטח יצא לכם לראות סרטוני מכירה עם אנימצית מסך של מצגת מידע על מוצר או שירות כלשהו.

אם יש לכם כלי שיוצר קטעי וידאו אוטומטיים, שאתם יכולים לערוך בקלות ובמהירות, זה יכול להיות פתרון מעולה לשיווק שלכם באינטרנט.

הסיבה לכך היא פשוטה, אנשים מעדיפים לצפות במצגת במקום לקרוא פוסט, שהם צריכים להיות ממוקדים בו באופן מלא כדי להבין במה מדובר.

5. מחולל וידאו צף

במאמץ תמידי לחדש, אנשים יוצרים כלים, שיעסיקו גולשים כשהם מבקרים באתר שלהם, וגם ידעו לקחת פרטי קשר מאותם גולשים.

כלי הווידאו הצף הוא כלי שבו תוכלו ליצור סרטון ולהוסיף אותו לדף באתר שלכם, והוא יתחיל לפעול כאשר גולשים נכנסים לאותו דף.

השיטה הזו הוכחה כעובדת טוב מאוד, במיוחד כאשר אתם מוסיפים וידאו של אדם שמדבר אל המבקר באתר.

6. עיצוב סטודיו Mock-Ups

אם אתם מחפשים להדהים את הקהל שלכם, אין שום דבר שמשתווה לעיצוב מדהים, במיוחד כשאתם מראים להם דרכים לישום הפתרון שלכם.

השימוש במוק-אפים, כמו מסכי מחשב, ספרים אלקטרוניים, מוצרים, וכו '… מגדיל את הערך הנתפס של ההצעה שלכם. עם BuilderAll אתם יכולים לקבל גישה לכלי כזה ללא עלות נוספת.

7. מפת חום להקלקות

אחרי שהקמתם את האתר שלך וסיימתם לעצב את דפי המכירות שלכם, חשוב שתוכלו לנטר את התנהגות המבקרים שלכם, כדי שתדעו איפה ומה צריך לשפר.
ייתכן שגולשים לוחצים על כפתור לא פעיל, או שהם יוצאים מהאתר שלכם בקטע מסוים בדף.

הכלי הזה מסייע לכם לעקוב אחר המיקומים שבהם אנשים לוחצים, כך שאתם יודעים מה עובד ומה לא.
(תוכלו לקבל גישה לכלי כזה כאן)

הנה כלים נוספים שאני חושב שכדאי לכלול בסקירה הזו, כדי שתוכלו להחליט אם להשתמש בהם או לא.

8. מחולל מצגות

כלי כזה יכול מאוד לעזור לכם אם אתם עושים מצגות ללקוחות או לקוחות פוטנציאליים. והעובדה שהמצגות זמינות אונליין באינטרנט, זה בכלל נהדר!

9. כלי אופטימיזציה לקידום

אם אתם מייצרים תוכן איכותי (ו…אתם מייצרים תוכן איכותי, כי "התוכן הוא המלך") ורוצים שהוא ידורג בתוצאות טובות במנועי החיפוש, תצטרכו כלי שיודע לנתח ולהציע שיפורים, כדי לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש.

10. כלי אינטגרציה עם פייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר כיום. אם יהיו לכם כלים שמחברים בין האתר שלכם, דפי המכירות ויישומים אחרים לפלטפורמה של פייסבוק, אתם תוכלו לקבל חשיפה מטורפת לפעילות השיווקית שלכם באינטרנט.

11. כלי עדכונים באמצעות הדפדפן

זהו כלי שהופיע באינטרנט לא מזמן. אם משתמשים בו כמו שצריך הוא יכול להיות יעיל יותר אפילו ממערכת דיוור.

בהתחלה הגולשים צריכים לאשר לכם לשלוח להם עדכונים באמצעות הדפדפן, אבל בהמשך תוכלו לשלוח להם עדכונים על "טייס אוטומטי". גם כשהם יגלשו באתרים אחרים, הם עדיין יראו את ההודעות שלכם.

12. מחולל אפליקציות

רוב האנשים גולשים באינטרנט באמצעות הטלפון שלהם. אם תהיה לכם אפליקציה, תוכלו תמיד להגיע אל אנשים שתמיד נמצאים בטלפון שלהם.

מחולל האפליקציות יכול לעזור לכם לעצב פתרונות שונים כדי להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

 

חולם לשווק באינטרנט, אבל אין לך נסיון בשיווק דיגיטלי...?
מלא את הטופס וקבל פרטים על הפלטפורמה האולטימטיבית לשיווק און ליין של העסק

תגובות פייסבוק
השארת תגובה