השיטות הכי טובות למכירת הקורס הדיגיטלי שלך

תוכן עניינים

אם סיימתם להכין את הקורס האינטרנטי שלכם, אתם בטח ממש רוצים להתחיל למכור אותו.

אם התחלתם לשווק את הקורס עוד לפני שסיימתם להכין אותו, אז להתחיל למכור אותו בפועל יהיה יחסית קל. אבל יתכן שלא עשיתם זאת עדיין.

למרות שכדאי מאוד להפיץ את “השמועה” על הקורס שלכם שעומד להיפתח בקרוב, מוקדם מאשר מאוחר, וליצור רשימת מתעניינים, לא בטוח שזה מה שעשיתם.

אז יש לכם קורס ואתם רוצים להתחיל למכור אותו.

ישנן דרכים רבות, שתוכלו לקדם את הקורס שלכם, והפוסט הזה יתמקד בשלוש דרכים נפוצות.

בלוג

יתרונות

  • לא עולה לכם כלום, חוץ מהזמן שלכם
  • לא חסרים נושאים ליצירת תוכן
  • אנשים משתפים פוסטים שהם אוהבים, דבר שמביא לקידום בחינם
  • עוזר בקידום אורגני

חסרונות

  • תוצאות לא מידיות
  • דורש התמדה לאורך זמן

יצירת בלוג היא דרך מעולה לפרסם את הקורסים שלכם. אמנם לא כל פוסט צריך להיות ישירות על הקורס שלכם, אבל תנו ערך שקשור לתחום העיסוק של הקורס שאתם כרגע רוצים למכור. אם הערך יהיה ממש טוב ואיכותי, אנשים גם ישתפו את הפוסט שלכם הלאה, וזה יהיה מעולה ל”מכירות רכות”.

אבל, צריך לזכור שפרסום בלוג דורש התמדה לאורך זמן, כיוון שהקהל לא נבנה בן יום, לכן יתכן והפתרון הזה לא מתאים לכם, אם אתם מחפשים תוצאות מהירות.

קהילות

יתרונות

  • קל יחסית
  • לא עולה לכם כלום, חוץ מהזמן שלכם

חסרונות

  • לוקח זמן לבנות אמון
  • תפוצה מוגבלת

רוב הסיכויים שלתחום העיסוק של הקורס שלכם יש קהילות אונליין שונות ברחבי הרשת. אלו יכולות להיות קהילות עצמאיות, או כחלק מרשתות חברתיות שונות.

השתתפו בדיונים בקהילות הללו ושימו קישור לקורס בפוסטים שלכם באותן קהילות.

שיטה זו פשוטה יותר מהבלוגים, כי אתם לא צריכים לחשוב על נושאים לכתיבה, אבל התפוצה הפוטנציאלית של השתתפות בקהילות נמוכה יותר מזו שתוכלו להגיע אליה באמצעות פוסטים בבלוג.

פרסום ממומן

יתרונות

  • תוצאות מידיות

חסרונות

  • לוקח זמן ללמוד את ממשק הפרסום
  • דורש השקעה כספית
  • סיכון פוטנציאלי להפסיד כסף

אם אתם יודעים במה קהל היעד שלכם מתעניין, אתם בהחלט יכולים לנסות פרסום ממומן. אמנם ישנם מספר פלטפורמות שבהן תוכלו לפרסם, אנחנו ממליצים להתחיל עם פייסבוק, כיוון ששם יש קהלים פעילים ותוצאות מוכחות.

פרסום ממומן דורש השקעה כספית, אך מצד שני לא מבטיח שתרוויחו כסף. למעשה, אתם כנראה תפסידו כסף בהתחלה, כאשר תשפרו את המודעות שלכם. עם זאת, ברגע שתבינו את ממשק הפרסום והמודעות שלכם יהיו טובות, אתם ככל הנראה תראו תוצאות בשטח.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...