אסטרטגיה שיווקית

מרצה: שירה רפאלוביץ

על הקורס

אחוז העסקים שמשתמשים באסטרטגיה שיווקית ומנצל את הדאטה שלו לטובת הפרסום עולה משנה לשנה.

בעלי עסקים שלא מתקדמים, נתקעים מאחור, מה שגורם לאיבוד לקוחות ועליית מחירים הלידים באופן עקבי.

שירה רפאלוביץ

לעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי הגיעה לפני 10 שנים, כששטחי הפרסום העיקריים עדיין היו עיתונים ופליירים…
מאז הספיקה לעבוד עם בעלי עסקים מכל הסוגים: יועצים, מאמנים, מטפלים, מאלפים, נדלניסטים ועוד…
המטרה הראשית תמיד הייתה להביא תוצאות פרקטיות בשטח ללקוחות, ולאחר שפרסמה למעל 462 לקוחות, פיתחה את המומחיות הפנומנלית בהחייאה, שידרוג ומיקסום קמפיינים גוססים של בעלי עסקים.

דילוג לתוכן