הצעד הראשון של יצירת קורס דיגיטלי ריווחי הוא להגדיר במדויק את כל המרכיבים הקשורים לשוק, קהל היעד, תוכן הקורס, אלמנטים של עיצוב ויצירת אינטראקציה עם התלמידים ודגשים על כל מאפייני הקורס.
לשם כך יצרתי את הסמינר ובו הדרכה פרונטלית למספר מאוד מצומצם של עסקים ובו אפרט שלב אחרי שלב את הדרך והדגשים ליצירת קורס דיגיטלי ריווחי לעסק שלך.
הסמינר יתקיים ביום שני 18.12.23 בין השעות 9-12 בבוקר
מיקום הסמינר – כיתת לימוד המותאמת לעד 15 בעלי עסקים בלבד
הנמצאת בא.ת ישן ראשל”צ
דקלה אפשטין, יועצת שיווק ופיתוח עסקי, בעלת תואר שני בשיווק ואסטרטגיה, ותואר ראשון במנהל עסקים. מלווה עסקים לקידום ויצירת קורסים מכוונים. מומחית בבניית אסטרטגיות שיווק מותאמות למאמנים, יועצים, מומחים בתחומם ויוצרי קורסים דיגיטליים.
בשנים האחרונות ליוויתי, הכוונתי והדרכתי מאות בעלי עסקים בכל היבטי השיווק ומסעות לקוח בדיגיטל.