רוצים לקדם אתרים בתור קריירה חדשה ומרוויחה?

קורס אונליין שיכיר לכם את דרך המלך להצלחה אישית ועסקית כאחד!

רוצים לדעת מה באמת צריך לעשות בשביל לקדם את האתר שלכם בגוגל בצורה עצמאית לחלוטין? יותר מזה, בקורס תלמדו איך לקדם להוציא הצעת מחיר, לנהל את הזמן שלכם נכון ואף איך להביא לקוחות חדשים לעסק החדש שלכם או כמובן לעבוד אצל אחת החברות המובילות בישראל (החברות החזקות בישראל בתחום שוכרות את תלמידי כבר מעל ל-5 שנים האחרונות!)

מכללת SEO אונליין היחידה בישראל שיש לה:

קבוצת פייסבוק עם 700+ תלמידים

מייל תמיכה לכל שאלה והתייעצות

זום שבועי ב-11:00 לכל שאלה והתייעצות

מי זה שמוליק דורינבאום?

שמוליק דורינבאום, בן 38 (יליד 81), מקדם אתרים כבר מ-2003 ואבא לאיתי ושיר. עברתי לא מעט בחיי, הרבה מאוד משנות חיי הוקדשו למען התעסקות מקצועית ונפשית עם התחום שנקרא “שיווק באינטרנט”, ואחרי כל כך הרבה שנים בניהול לקוחות / עובדים / פרויקטים, הגיע הזמן לחלוק. כיום, מנהל חברת קידום אתרים קטנה אשר מקדמת חברות קטנות וגדולות (החל מ-Wobi, אונ’ חיפה, מוצצים, הום סנטר, דרושים ובעל למעל 150 אתרים אישיים)

מה גוגל בעצם רוצה?

להבין איך בעצם עובד גוגל ומה הגורמים החשובים לו ביותר בשביל קידום האתר בתוצאות החיפוש

קבצים מוכנים לעבודה

תבניות שלמות מחכות לכם במסמכים של הקורס, כל שעליכם לעשות - העתק / הדבק ויש לכם תבניות שלמות לבניית נכס חדש

רשימות מסודרות לעבודה

רשימות מסודרות שיכינו אתכם מהרגע הראשון שרציתם לחלום על רעיון ועד לרגע שאתם מקבלים את השקל הראשון שלכם

מתיק הלקוחות של שמול

52 שיעורים לצפייה מיידית (ומעודכנים ל-2023)

שיעורים לצפייה מיידית אשר מתעדכנים כל הזמן, שיעורים אשר מועברים היום גם במכללת קואליקס, במסגרת קורס ה-SEO המלא (לסילבוס המלא)

הצגת מקרים אמיתיים מהחיים (לא רק תיאוריה)

רוצים להיות בטוחים שהנושא הנלמד, יעבוד גם לכם? בואו לראות את האתרים שלי ואת אתרי הלקוחות שלנו שמקבלים פניות כל יום בצורה קבועה ואף גדלה בכל יום

קבצים לעבודה יומיומית (העתק והדבק)

על מנת לעשות סדר בעבודה ולא רק תיאוריות, הכנתי לסטודנטים Excel מסודר עם צ'קליסטים מסודרים לעבודה יומיומית, נוחה ופשוטה לכל מקדם

תמיכה בקבוצה סגורה לסטודנטים

קבוצת פייסבוק סגורה לסטודנטים בלבד אשר מקבלים תשובות מהמרצה, מסטודנטים בוגרים וגם מעובדים של הסוכנות העובדת של שמול

3900 ₪ - עד 10 תשלומים של 390 ₪ בלבד!

מותאם לכל מסך שתרצו לראות בו את הקורס

כמה זמן אתם מעבירים ברכבת? תלמדו משהו בינתיים. כי אין דבר חשוב יותר מנוחות, קורס האונליין של שמוליק דורינבאום מותאם לכל מסך שקיים ולכל מובייל אפשרי, על מנת לצפות בקורס כל מה שאתם צריכים – זה אינטרנט, שם וסיסמא ואתם שם. הכל אונליין.

קבצים מוכנים לעבודה!

על מנת לא להיות תיאורתי בלבד בקורס, החלטתי לשתף אתכם בכל הקבצים שאני עובד עליהם יום יום(!) ככה תוכלו להיות בתוך העבודה ולא רק מעליה, בואו לראות איך מקדם אתרים עובר את חיי היום יום שלו עם הקבצים המוכנים ביותר לתהליך קידום. 

מה אומרים אלו שכבר סיימו את הקורס שלי?

3,900 ₪ - עד 10 תשלומים של 390 ₪ בלבד!

הסילבוס - מה תלמדו?

להכיר את האינטרנט

גם עבור אלו שמכירים וגם עבור אלו שלא, הדרכה מלאה על עולם האינטרנט, מה הדברים החשובים שצריך להבין, החל ממבנה האינטרנט, אתרי אינטרנט, שרתי אחסון ועוד.

הצצה לתוך עולם מנועי החיפוש, בעיקר לעולם של גוגל. מה הוא מציג? איך? מתי? ולמה הוא שונה מאינדקסים כמו דפי זהב ובזק.

כל אתר אינטרנט, מופיע בדפדפן האינטרנט שלכם בתור קוד HTML, מה זה אומר? מה חשוב לבדוק שם? תראו בשיעור.

כל אתר אינטרנט, מופיע בדפדפן האינטרנט שלכם בתור קוד HTML, מה זה אומר? מה חשוב לבדוק שם? תראו בשיעור.

לאן אנחנו נכנסים?

בגוגל יש 3,000,000 חיפושים בדקה, 15% מתוכם הם חיפושים שלא נעשו מעולם(!) אז איך אנחנו יכולים לדעת מה הביטוי הכי נכון לנו להתקדם בתוצאות? (קובץ מוכן לעבודה כלול בשיעור)

איך ומה עשו כל המתחרים שבעצם כבר נמצאים בעמוד הראשון בגוגל? האם יש להם יותר תוכן? קישורים? מה הם הצליחו שאנחנו עדיין לא?

על מנת להבהיר לגוגל וגם לגולש מה חשוב לנו יותר ומה חשוב לנו פחות, אנחנו צריכים לדעת איך להפוך את הניווט באתר לטוב יותר ונגיש יותר לכולם באותה מידה, אז מה הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות שיכולים להשפיע אפילו מיידית על תוצאות החיפוש?

תכנון ובניית האתר

המותג של האתר שלכם מתחיל בשם שלו, איך בוחרים ואיפה קונים? 

על מנת לעלות לאוויר עם אתר טוב, צריך לוודא שהמקום בו הוא נשמר, חברת האחסון, גם יהיה שווה לכך.

אתר טוב הוא לא רק שם, הוא גם עיצוב, אני מדריך כאן איך לעצב את האתר שלנו ללא ידע בעיצוב כלל בקלות.

אתר טוב הוא לא רק התוכן, אלא גם איפה שהוא נמצא, אנחנו חייבים להראות לגולש שלנו שאנחנו נמצאים במקום איכותי ואמין, לוגו – הוא אחד הסממנים הגדולים למיתוג האתר. 

בניית האתר

מהם הדברים החשובים ביותר שצריכים לדעת בזמן התקנת הוורדפרס למען בניית נכס דיגיטלי? 

על מנת לעצב את האתר טוב יותר בעיניי גוגל והגולש כאחד, אתם מקבלים ממני רישיון לאתר אחד מתנה, בשיעור אני מראה איך מתקינים ומה צריך לעשות בשביל לקבל את הרישיון ממני.

מעבר להתקנות הבסיסיות של האתר שלנו, יש כמה תוספים חשובים מאוד שאנחנו צריכים להתקין באתר על מנת להתקדם בתוצאות בצורה מקצועית יותר.

תוסף ה-SEO האהוב עליי ועם הסברים על ההתקנה שלו בצורה נכונה לתהליך ה-SEO.

איך יוצרים היררכיה נכונה לאתר בהתאם למחקרים הקודמים שלנו?

איך בניתי ועיצבתי את האתר של הקייס סטאדי שלי https://www.dentaly.co.il בצורה קלה ומהירה במיוחד? 

בניית תבנית פוסטים וקטגוריה לאתר בעזרת אלמנטור פרו.

איך עוברים בצורה פשוטה וקלה להיות אתר מאובטח בעיניי גוגל (אחד הפרמטרים המובהקים ביותר של גוגל כיום).

אופטימיזציה למבנה הוויזואלי של האתר

על מנת להבהיר לגוגל (וגם לגולש) על מה נכתב העמוד הספציפי שאליו הוא הגיע, חשוב מאוד לסדר את התוכן בהתאם לרצונות של שניהם (גוגל והגולש כמובן), החל מכותרות, שימוש במילות המפתח, ניסוח תגיות ועוד) והכי חשוב, הפקטורים המובהקים של גוגל על “מהו תוכן איכותי”

בין אם נרצה או לא, יש לא מעט דרכים שאפשר לסבך את עצמנו מול גוגל עם תוכן משוכפל, לפעמים זה אפילו לא מדובר בהעתקה של תוכן כמו העתקה לא נכונה של הקוד באתר, מה הכוונה? תבינו בשיעור

התוכן שלנו קובע אם אנחנו נצליח לשכנע את הגולש להישאר באתר, ואם נצליח בזה – גם גוגל יבין שאנחנו חשובים לתחום שלנו.

לא מעט עסקים נופלים פה, אלו שמוסיפים יותר מדי נושאים לאתר שאמור להוות נושא אחד בלבד, איך שומרים על התחום שלנו בהתאם באתר שלנו?

אופטימיזציה למבנה הטכני של האתר

מהם הדברים הטכניים החשובים ביותר לקידום העסק שלנו בתוצאות החיפוש? החל מנתוני שרת ועד לדרך הבטוחה ביותר לעבור מאתר ישן לאתר חדש.

כלי ה-Screaming Frog, מהכלים החשובים ביותר לעבודה יומיומית על אתרים המיועדים לקידום אורגני. עם הכלי נלמד איך לברר מהם הדברים החשובים ביותר שיש לבצע לאופטימיזציה בצורה מהירה ומדויקת.

איך משנים את תגיות המטא שלנו ואיך עושים את זה נכון? (דוגמא לאתר וורדפרס)

שורת קוד אחת שעושה הרבה בלאגנים באתרי העסקים היום, איך מוודאים את התקינות שלה ומתי משתמשים בה?

בשנתיים האחרונות גוגל הצהיר על כך שהוא לא בודק יותר אתרים לפי הדסקטופ שלנו, אז איך הוא רואה אותנו במובייל ואיך מוודאים שהכל תקין במיקומים גם במובייל?

יחסי ציבור בקידום אורגני (Offsite)

בואו ללמוד על הפרמטר החשוב ביותר מבין 3 הפרמטרים החשובים ביותר לגוגל בשנים האחרונות (כנאמר מפי גוגל בעצמם). שיעור בן שעה וחצי על מהם הקישורים החיצוניים ומאיפה אני יכול להשיג כבר עכשיו את הקישורים שלנו לאתר?

בואו לדעת קצת יותר על השפעת המדיות החברתיות על תהליך ה-SEO שלכם ואיך מבצעים את זה נכון?

איך מקדמים אתר אינטרנט במיקום ספציפי בישראל? בעולם? מה הפרמטרים החשובים ביותר בקידום לוקאלי?

כתבתם את השם של העסק שלכם בגוגל ועלו תוצאות שליליות? או גרוע בעיניי, האם האתר שלכם לא שם בכלל? בואו לדעת איך לנקות את המוניטין שלכם בתוצאות

שיעור בן שעה ו-40 דקות על כל עולם העדכונים הפנימיים שגוגל עשה בשנים האחרונות בשביל להבין טוב יותר את הגולש וגם את התוצאות בעצמן, ממה צריך להיזהר? ומה העדכונים החדשים שגוגל כל כך משוויץ בהם?

הרצאות אורח - נושאים משיקים

הרצאת אורח בת שעתיים! ממקצוען בתחומו, יאן יאנקו, הכל אודות פרסום בפייסבוק, מהבסיס ועד להלכה למעשה

הרצאת אורח בת שעתיים! ממקצוען בתחומו, זהר עמיהוד, הכל אודות פרסום בגוגל, מהבסיס ועד לאסטרטגיות נכונות ומקצועיות בעולם ה-Google Ads

הרצאת אורח בת שעה וחצי! ממקצוען בתחומו, ליאור נויפלד, הכל אודות קריאייטיב נכון לרשתות המדיות החברתיות ועד למיתוג נכון של העסק.

ווידוא עבודה נכונה ובקרה

סיכום קצר וביניים על מנת להבין, מה הדברים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לעשות בשביל אופטימיזציית Onsite בטוחה ומקצועית

סקירה רחבה ומקיפה על כלים הטובים ביותר לקידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. 

בואו להכיר את הכלי החינמי הטוב ביותר של גוגל לניטור ובקרה נכונה ומקצועית ומה הדברים שאנחנו צריכים לדעת עליו בשביל להתקדם טוב יותר בתוצאות.

בואו להכיר את הכלי החינמי הטוב ביותר של גוגל לניטור ובקרה נכונה ומקצועית על התוצאות שלנו בגוגל, איך אנחנו מופיעים? ומה אפשר לדעת מזה בשביל להתקדם למעלה יותר בתוצאות?

הצ’קליסט הסופי והחשוב שלנו לקידום האתר שלנו בתוצאות החיפוש.

איך מנהלים פרויקטים בצורה נכונה ב-SEO בתור עסק עצמאי

איך פותחים את העסק בצורה חכמה ל-SEO, החל מבניית הצעת המחיר ועד לניהול זמן נכון בין הפרויקטים

מיהו בעצם מנהל הפרויקט של ה-SEO, מה הוא צריך לעשות ומה הוא ממש לא אמור בכלל לעשות?

מיהו בעצם מנהל הפרויקט של ה-SEO, מה הוא צריך לעשות ומה הוא ממש לא אמור בכלל לעשות?

בואו לראות את התכנון המדויק שלי לתהליך ה-SEO בפני כל לקוח שמגיע, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר.

לכל אחד יש תפקיד, השאלה איך מגייסים ואת מי בדיוק?

מתוך ערוץ היוטיוב שלי, שיעור על איך נראה יום בחיי מקדם אתרים.

מוזמנים לראות כאן: 

איך נראית רשימת המכולת של SEO בתהליך, בעיקר לחודשים הראשונים.

3,900 ₪ - עד 10 תשלומים של 390 ₪ בלבד!

Scroll to Top
דילוג לתוכן