אלטרנטיבות ל-AppSumo: שבעה אתרים לרכישת תוכנות לכל החיים

תוכן עניינים

יש הרבה מקורות וכלים ליזמים, החל מאחסון אתרים, דרך תוכנות אבטחה ועד לטרנדים הטכנולוגיים האחרונים.

ויש הרבה מאוד אתרים שמציעים כלים מעולים ודילים לכל החיים שיעזרו לכם בצמיחת העסק שלכם, ואתם עלולים לאבד את הידיים והרגליים בחיפוש האתר המתאים ביותר לצרכי העסק שלכם.

לכן ריכזנו עבורכם רשימה של 7 האלטרנטיבות הטובות ביותר של AppSumo.

Appsumo

נח קגן השיק את AppSumo, פלטפורמת מבצעים יומית לכלים דיגיטליים, בשנת 2010. זוהי גרסה עסקית של Groupon עם דילים של  saas במחיר סביר.

כלומר, המטרה העיקרית של AppSumo היא לסייע לעסקים קטנים לחסוך זמן וכסף על ידי שימוש באפליקציות המקוונות המעודכנות ביותר.

יש כרגע 3,185 דילים ב-AppSumo. יש גם כלים חינמיים וחיסכון משמעותי של עד 90%. AppSumo עובדת עם מוכרים של מוצרים דיגיטליים וספקי שירותים, שמוכנים למכור את המוצרים או השירותים שלהם בהנחה. העובדה שהדילים ב-AppSumo הם לכל החיים רק מוסיפה למשיכה של גולשים לפלטפורמה.

אתם יכולים למיין את התוצאות לפי קטגוריות, דירוגים, סוג תוכנית ומחיר. ב-AppSumo, למשל, יש כיום כ-1,158 עסקאות לכל החיים. ויש גם AppSumo Plus שמציע גישה למבצעים בלעדיים.

ב-AppSumo Plus, אתם משלמים $99 לשנה ומקבלים 10% הנחה על המחיר של כל דיל. אסטרטגיית השיווק היעילה שלהם במייל תודיע לכם על גישה מוקדמת ומאוחרת לעסקאות saas. יש אפילו כמה עסקאות בחינם שפתוחות לחברי AppSumo Plus.

יתרונות וחסרונות של AppSumo

יתרונות
חסרונות

7 האלטרנטיבות הטובות ביותר ל-AppSumo

למרות ש-AppSumo הוא אחד האתרים הוותיקים מסוגו, זה לא אומר שאתם צריכים לסמוך רק עליו. הרבה אתרים אחרים ניסו לשחזר את הקונספט של AppSumo עבור שוק תוכנות saas, בדרגות שונות של הצלחה.

באיזו מידה אתרים אלו תואמים למספר הולך וגדל של שווקי תוכנה שצצים? בואו נבדוק כמה אלטרנטיבות ל-AppSumo ואת היתרונות והחסרונות שלהן.

DealFuel

DealFuel מציעה דילים למגוון רחב של כלים עסקיים ולשיפור הפרודוקטיביות. תוכלו למצוא שם כלים ל-SEO, קורסים דיגיטליים, כלים לשיווק דיגיטלי, וורדפרס, בניית אתרים, תוכנות עיצוב, תוכנות אחסון, כלי פרודוקטיביות ועוד. מדי יום מתעדכן מספר המבצעים וההנחות על מוצרים דיגיטליים.

יש להם מספר מסלולי מנוי, כולל חודשי, שנתי ורבעוני, מה שהופך את הפלטפורמה הזו למתאימה למגוון רחב של עסקים. אם אתם יודעים איזה כלי יתאים יותר לצרכים ולשיטות הפרודוקטיביות שלכם, זה המאגר בשבילכם.

יתרונות וחסרונות של DealFuel

יתרונות
חסרונות

Dealify

נראה של-Dealify יש מבחר מצומצם מאוד של דילים. רק כמה עשרות דילים..

מלבד ההיצע המצומצם של דילים saas, לדף הפייסבוק של Dealify יש קהל עוקבים קטן של כמה מאות אנשים בלבד. עם זאת, Dealify לא מתיימרת להיות משהו יותר ממה שהיא, כאשר מייסד האתר טוען שיצר אותו מתוך “תשוקה לשיווק מקוון וקיצור דרך לצמיחה”. Dealify מתאימה ביותר למי שמחפש קיצורי דרך לצמיחה, משווקים ועסקים קטנים.

זה לא מתחרה ענק ברשימת האלטרנטיבות הטובות ביותר של AppSumo, אבל שווה לבדוק אותם.

יתרונות וחסרונות של Dealify

יתרונות
חסרונות

InkyDeals

InkyDeals מציעה דילים על כלי עיצוב לאנשי מקצוע באינטרנט. אפשר למצוא בה גרפיקה, ערכות נושא, קורסים, תוספות לפוטושופ ויישומים אחרים, רקעים, וקטורים, גופנים, יסודות לוגו, תמונות מלאי ותוכנות במחירים נמוכים.

אבל הדילים משתנים לעתים קרובות וזמינים רק לתקופה מוגבלת, אז תבדקו את האתר הזה לעתים קרובות. בנוסף, InkyDeals מוכרת לעתים קרובות חבילות של מוצרים.

אתם יכולים גם לנצל את ההטבות והקופונים בחינם של InkyDeals. אלו הם קישורים לאתרים שהם קשורים אליהם. הם מציעים הנחות אם אתם צריך שירותים כמו ערכות נושא, תוספים או תוכנה.

אתם מקבלים גישה לכל החיים לכל החבילות והמוצרים שאי פעם קניתם בכל עת לאחר השלמת רכישה, כך שאם תאבדו את הקבצים שלכם, תוכלו להוריד אותם שוב בקלות!

יתרונות וחסרונות של InkyDeals

יתרונות
חסרונות

PitchGround

PitchGround היא פלטפורמה למציאת התוכנה הטובה ביותר לצמיחת העסק שלכם, והיא המתמודדת המובילה באלטרנטיבות ל-AppSumo. הם מתמחים בתוכנות SaaS החמות ביותר באינטרנט. אתם יכולים למצוא מציאות בהנחה של למעלה מ-90% על מוצרים דיגיטליים, מה שמאפשר לבעלי אתרים ועסקים לחסוך המון כסף תוך ולקבל דילים בלעדיים על גישה לכל החיים לתוכנות הטובות ביותר.

PitchGround מציעה שפע של פוסטים, וובינרים וסרטונים,שמלמדים עסקים כיצד לצמוח. דוגמה מצוינת אחת היא הטיפים לניהול מוצלח של מודעות Google.

המאגר הזה יתן ערך לעסק שלכם, לא משנה מה גודלו. הם גם מביאים הצעות בחינם שנותנות לכם גישה לכמה מהכלים השימושיים ביותר, מה שהופך אותה לאחת האלטרנטיבות הטובות ביותר ל-AppSumo.

יתרונות וחסרונות של PitchGround

יתרונות
חסרונות

StackSocial

StackSocial נוסדה כמה שנים אחרי AppSumo ומאז גדלה במהירות.

Stacksocial טוענת שהפיקה מעל 50 מיליון דולר ללקוחות, חסכה למבקרים מעל 1.5 מיליארד דולר ופרסמה למעלה מארבעה מיליון דילים מאז הקמתה. מדובר בכמות משמעותית של תוכנות וכסף בכל קנה מידה!

ב-StackSocial יש מאות הנחות, והפלטפורמה התקדמה מעבר לשלב “רק תוכנה”. כעת זו פלטפורמת מסחר אלקטרוני מן המניין עם הנחות על כל דבר, מציוד רכב ועד אביזרי אופנה.

זו פלטפורמה לגיטימית. עם זאת, שימו לב מה אתם מקבלים מהם, וקראו את התנאים וההגבלות בעיון לפני שאתם רוכשים. אנשים בדרך כלל מרוצים מ-StackSocial, אבל אם תבדקו את אתרי המדיה החברתית, תמצאו ביקורות מעורבות.

יתרונות וחסרונות של StackSocial

יתרונות
חסרונות

DealJumbo

Dealjumbo מציעה הצעות חינמיות כדי להגדיל את הנוכחות שלה – פשוט הירשמו לניוזלטר ותקבלו את המידע. המחירים של DealJumbo דומים לאלה של InkyDeals. באופן כללי, התמחור שלהם סביר, ואיפלו די זול.

חבילות הן לעתים קרובות קניות נבונות מכיוון שהן מאפשרות לכם לרכוש אלמנטים עיצוביים בכמויות גדולות במחירים מוזלים. מכיוון שרכישת תמונות או עיצובים בודדים עשויה להיות קשה ויקרה, אתם יכולים לחסוך הרבה כסף בטווח הארוך עם החבילות האלה.

יתרונות וחסרונות של DealJumbo

יתרונות
חסרונות

Saas Mantra

SaaS Mantra היא חברה חדשה יחסית, אבל יש לה גישה ייחודית לבחירת דילים.

הם משתפים פעולה עם מעצב הכלי כדי ליצור מצגת מדהימה של המוצר אם הם חושבים ששווה לשווק אותו.

הוובינרים של SaaS Mantra מציגים את ההתקדמות של הכלי ומתי תשוחרר הגרסה הסופית שלו. התוצאה היא לרוב הוזלה משמעותית במחיר הסופי.

הקאץ’ הוא שהמוצר עדיין בגרסת בטא, ואתם למעשה עוזרים לממן את הפיתוח שלו תמורת הנחה גדולה.

יתרונות וחסרונות של Saas Mantra

יתרונות
חסרונות

לסיכום

לסיכום, AppSumo מציעה מגוון דילים מעולים, וייתכן שתמצאו הרבה מה לקנות בזול.

AppSumo Plus היא אפשרות נוספת מכיוון שהיא בעצם חבילת מנוי שמציעה לכם חיסכון נוסף של 10% וגישה ל- KingSumo (כלי מתנות ידידותי למשתמש שעוזר לכם לבנות את רשימת הדיוור שלכם) תמורת 99 $ בלבד לשנה.

עם זאת, AppSumo היא לא האפשרות הנכונה עבור כולם, ויכול מאוד להיות שדווקא אחת מהאלטרנטיבות שסקרנו תתאים לכם יותר.

בסופו של דבר, אתם תצטרכו לבקר באתרים האלה באופן קבוע, כדי לקבל מושג ברור איזה מהם הם הנכונים עבורכם, כדי להשיג את הדילים העדכניות ביותר והמתאימים ביותר עבורכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...